S novou televíziou FOOOR budú môcť už od úplného začiatku „fičať na zábave“ zákazníci väčšiny najvýznamnejších prevádzkovateľov retransmisie.
Skúšobné vysielanie stanice FOOOR si už v najbližších hodinách budú môcť naladiť zákazníci satelitných služieb Skylink a CS Link, FOOOR si v ponuke nájdu aj abonenti platformy Magio Sat.
Z káblových a IPTV operátorov sa licencovaná spoločnosť Markíza-Slovakia dohodla na šírení signálu televízie FOOOR s operátormi UPC Broadband Slovakia, Telekom, Orange Slovensko, Satro, Slovanet, Martico či Swan.
Markíza-Slovakia v súčasnosti rokuje o zaradení stanice FOOOR s približne 130 ďalšími prevádzkovateľmi retransmisie. Ambíciou je dosiahnuť v krátkom čase čo možno najvyššiu penetráciu jej signálu po celom území Slovenska.
Ostrý štart vysielania televízie FOOOR je naplánovaný na pondelok 25. februára 2013, prvým odvysielaným programom bude o 17:25 komédia Prázdniny v Amerike.
Markíza group uvedením nového produktu na trh napĺňa svoju multikanálovú stratégiu, komediálna televízia plná non-stop zábavy vhodne obohatí doterajšiu trojicu komplementárnych staníc – plnoformátovú Markízu, najmä na ženského diváka zameranú Doma a „telku pre chlapa“ Dajto.
„Spustenie televízie FOOOR je ďalším krokom ku skvalitneniu našej programovej ponuky a zlepšeniu našich mediálnych parametrov. Je to náš prvý žánrový kanál a očakávame od neho najmä vylepšenie zásahu a vysokej afinity pri oslovení cieľovej skupiny 20-45,“ povedal Matej Ribanský, riaditeľ Centra reklamy TV Markíza.
Ťažisko programovej štruktúry televízie FOOOR budú tvoriť sitcomy, filmové komédie a pôvodná zábavná tvorba z bohatého archívu materskej TV Markíza.
Sledovanosť stanice FOOOR bude meraná a reportovaná štandardne v rámci peoplemetrového projektu na Slovensku.
Promo slučka, ktorú budú môcť diváci sledovať do ostrého štartu televízie FOOOR,
je k dispozícii na našom YouTube kanáli:
http://www.youtube.com/watch?
PR oddelenie TV Markíza