14 C
Bratislava
pondelok, 16. septembra 2024

Víkendová sledovanosť Jednotky: Šou Milujem Slovensko v piatok predstihla Panelák

Najčítanejšie

Verejnoprávna Jednotka už štvrtý týždeň po sebe zaznamenáva rastúci trend týždenného celodenného aj prime time trhového podielu. 

V 37. týždni sa prvému televíznemu kanálu RTVS darilo v piatok, ako aj počas celého víkendu. V piatkovom prime time bola Jednotka v náročnom konkurenčnom prostredí vďaka šou Milujem Slovensko dvojkou na trhu s 289 000 divákmi a s trhovým podielom 14,7% (cieľová skupina 12+).[1]

V sobotu sa Jednotka pohybovala na úrovni trhovej dvojky počas zábavnej súťaže Taxík, ktorú si pozrelo 148 000 divákov. Pozíciu trhovej dvojky si RTVS v sobotu  zabezpečila v prime time vďaka Pošte pre teba, ktorá dosiahla  sledovanosť 344 000 divákov a podiel na trhu 17,8%, diváci jej ostali verní aj pri sledovaní jesennej novinky, nového formátu Pravdivé príbehy s Katkou Brychtovou (sledovanosť 265 000 divákov, podiel na trhu 14,3%). 

Jednotkou na trhu bola Jednotka v nedeľu počas vysielania priameho prenosu pontifikálnej sv. omše pri príležitosti sviatku Sedembolestnej Panny Márie – Patrónky Slovenska z národnej púte v Šaštíne (sledovanosť 180 000 divákov, podiel na trhu 20,3%), ako aj počas vysielania veselohry  Dáždnik svätého Petra (sledovanosť 228 000 divákov, podiel na trhu 22,2%). 

Na úrovni trhovej dvojky sa Jednotka pohybovala počas nasledujúcich vlastných relácií reprízy Nikto nie je dokonalý (177 000 divákov, podiel na trhu 15,8%), Hurá do záhrady (sledovanosť 204 000 divákov, podiel 16,4%) a Tajomstvo mojej kuchyne (sledovanosť 217 000 divákov, podiel na trhu 15,4%).

V nedeľnom hlavnom vysielacom čase Jednotka odvysielala životný príbeh Panny Márie Mária z Nazaretu, prvú časť si v náročnom časovom pásme pri silnej konkurencii pozrelo 265 000 divákov, druhú 193 000 divákov.

Správy RTVS v nedeľu dosiahli svoju šiestu najvyššiu sledovanosť v roku 2013 – pozrelo si ich 214 000 divákov.

Juraj Kadáš



[1] Všetky uvedené dáta sa týkajú cieľovej skupiny 12+

 

Zdroj: RTVS

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne