Podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú si včera na Markíze pozrelo viac divákov, než akýkoľvek prime-time program konkurencie.
Vrcholiaca reality šou Farma (na fotografii) dosiahla vo štvrtok 12. decembra 2013 rekordný trhový podiel 38,2 % v strategickej cieľovej skupine 12-54. Semifinálová epizóda bola tretia najsledovanejšia od začiatku štvrtej série s ratingom 10,4 %.
Odhalenie mien finálovej dvojice Božena Candráková a Pavol „Paco“ Styk prilákalo k obrazovkám celkovo viac ako 600-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je doposiaľ tretí najlepší výsledok v univerzálnej cieľovej skupine. V cieľovej skupine mladých žien 15-24 sa trhový podiel vyšplhal až na hodnotu52,3 %.
Najsledovanejším programom dňa boli vo štvrtok Televízne noviny (rating 12,6 % / share 40,0 % v 12-54), za ktorými v tesnom závese nasledoval rodinný seriál Búrlivé víno (rating 11,8 % / share 33,4 % v 12-54). Oba programy si pozrelo viac ako 830-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Tradične vynikajúco sa darilo aj podvečernému rodinnému seriálu Chlapi neplačú (rating 9,0 % / share 34,4 % v 12-54). Nenechalo si ho ujsť viac divákov, než akýkoľvek prime-time program konkurencie.
Najúspešnejším programom televízie Doma je dlhodobo turecký romantický seriál Sila (rating 2,1 % / share 7,2 % v 12-54), v televízii Dajto uspela dobrodružná komédia Krokodíl Dundee 2 (rating 1,9 % / share 5,7 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola vo štvrtok v cieľovej skupine 12-54 výraznýmtrhovým lídrom celodenne (share 38,5 %) aj v prime-time (share 41,7 %).
Zdroj: PR oddelenie skupiny Markíza