Spoločnosť podpísala dohodu so spoločnosťou Empirical Media o podpore zahraničných licenčných príležitostí pre časopis na cieľových trhoch po celom svete.
Iba tri mesiace po tom, ako sa týždenník Newsweek opäť úspešne začal objavovať v tlačenej podobe v novinových stánkoch v Spojených štátoch a Európe, táto kultová týždenná publikácia oznámila, že uzavrela exkluzívne partnerstvo so spoločnosťou Empirical Media, s pomocou ktorej sa bude snažiť na cieľových trhoch získať zahraničné licenčné zmluvy pre spoločnosť Newsweek a Newsweek.com po celom svete.
„S radosťou oznamujeme naše partnerstvo so spoločnosťou Empirical Media, vďaka ktorej budeme môcť prinášať miestne vydania nášho časopisu čitateľom po celom svete,“ povedal Etienne Uzac, spoluzakladateľ a generálny riaditeľ spoločnosti IBT Media, vlastníka týždenníka Newsweek.
„Dopyt po týždenníku Newsweek je celosvetový. a od jeho opätovného uvedenia na trh v Spojených štátoch a Európe vidíme výrazné zvýšenie záujmu o naše články. Na základe týchto trendov vidíme významnú príležitosť, ako medzinárodne posilniť prítomnosť našej značky. Tešíme sa na spoluprácu so spoločnosťou Empirical Media, ktorá nám pomôže pri dosahovaní tohto cieľa.“
Spoločnosť Empirical Media, ktorá sa zameriava na mediálne služby a poradenstvo, sa bude snažiť a pomáhať nám uzatvárať zahraničné licenčné partnerstvá, aby sme mohli vydávať týždenník Newsweek na cieľových trhoch.
Najskôr sa zamerajú na pokrytie rastúceho dopytu v strednej Európe a Ázii. Týždenník Newsweek, ako historicky silná licenčná značka, sa v súčasnosti vydáva prostredníctvom miestnych licenčných partnerstiev v Kórei, Pakistane, Poľsku, Japonsku a Latinskej Amerike.
„Po celom svete sme zaznamenali výrazný dopyt po rozšírení vydávania a distribúcie týždenníka Newsweek,“ povedal Laurie Benson zo spoločnosti Empirical. „Sme nadšení, že budeme partnermi spoločností IBT Media a časopisu Newsweek, a že im pomôžeme rozšíriť takú silnú značku a vysoko kvalitný redakčný obsah medzi väčší počet čitateľov a vo viacerých jazykoch.“
Spoločnosť IBT Media je zastrešujúcou organizáciou, ktorá vydáva prestížne mediálne značky a podporuje aj začínajúce moderné projekty, ktorých spoločným cieľom je podporovať záujem a podporovať informované rozhodnutia po celom svete. Spoločnosť IBT Media poskytuje čitateľom v 190 krajinách prehľad súčasných udalostí, inšpiratívnych názorov a hodnotných a praktických informácií. Značky spoločnosti IBT Media v súčasnosti vychádzajú vďaka miestnym vydavateľom v 5 krajinách. Patria medzi ne International Business Times, Newsweek, Medical Daily, Latin Times a iDigitalTimes a ďalšie.
Cieľom spoločnosti Empirical Media je podporovať svetový rast mediálnych spoločností poskytovaním výnimočných poradenských a mediálnych služieb prostredníctvom svojho tímu skúsených odborníkov. Spoločnosť Empirical vedie skúsená a ostrieľaná osobnosť mediálneho priemyslu Jim Friedlich. Riaditeľkou londýnskej pobočky je Laurie Benson, bývalá vydavateľka časopisu Time Magazine Europe, ktorá stála aj na čele Bloomberg BusinessWeek pre Európu, Blízky východ a Áziu.
Zdroj: TASR, zdroj ilustračnej grafiky: Newsweek