8.1 C
Bratislava
štvrtok, 25. apríla 2024

McDonald’s spolu s agentúrou Bubble spustili McTV

Najčítanejšie

Firemný YouTube kanál ako odkladisko televíznych reklám? Nikdy viac! Aspoň nie u McDonald ‚s v Čechách a na Slovensku. Tak sa rozhodla sieť rýchleho občerstvenia spoločne s obsahovou agentúrou Bubble a urobili zo svojho kanála miesto, kam sa fanúšikovia budú chcieť vracať, miesto, kde sa zábavnou formou dozvedia o svojom „mekáči“ všetko, čo by ich mohlo zaujímať.

„Facebook, Instagram, mobilné aplikácie, display reklama … V digitále toho robíme naozaj veľa. YouTube je pre nás ďalším krokom, ako mať k našim zákazníkom bližšie a doviesť ich doslova až do našej kuchyne, mrazničky alebo za pokladne – proste všade, kam by sa chceli pozrieť. Skrz niekoľko zábavných formátov im chceme predstaviť naše hodnoty, ale napríklad aj vyvrátiť mýty, ktoré o nás kolujú, „povedala Aleksandra Kovacevic, Senior Marketing Manager spločnosti McDonald’s.

Pre spoluprácu si McDonald’s vybral obsahovú agentúru Bubble. „Na českom a slovenskom trhu je zatiaľ len málo značiek, ktoré sa rozhodli naplno šliapnuť do vytvárania pravidelného obsahu pre YouTube. S Mekáčom spolupracujeme už vyše 3 roky a som rád, že si nás pre tento projekt vybrali a my sa tak s našou produkciou, kreatívnym a mediálnym tímom môžeme naplno venovať nášmu prvému väčšiemu YouTube always on projektu, “ povedal Lukáš Kořínek, Managing Director agentúry Bubble.

Na čo sa môžu fanúšikovia tešiť? „Každý mesiac chceme zverejniť zhruba štyri videá. Máme pripravenú asi desiatku obsahových formátov – od McChallenges až po Cooking Talk Show – tak, aby sme ich mohli namiešať vždy, ako McDonald’s potrebuje a ako to bude divákov zaujímať. Komunikácia kvality alebo variability ponuky je pre nás dôležitá, vždy je ale na prvom mieste to, aby to ľudí bavilo, “ povedal Jiří Markvart, Senior Idea makier v agentúre Bubble.

A ako sa zatiaľ darí? Asi ako hovädziemu mäsu na grile – teda nad očakávanie dobre. Za prvé tri mesiace spolupráce dosiahli videá na kanáli takmer 4,5 miliónov zhliadnutí a pribudlo 7 000 nových odberateľov.

(ts)

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne