17.8 C
Bratislava
nedeľa, 23. marca 2025

RUBRIKA

Reťazce

V priestoroch po ČSOB na Detvianskej pribudla dianetická skupina. Sídli vedľa hasičskej zbrojnice a Zväzu vyslúžilých vojakov

V budove na Detvianskej 10A v bratislavskej Rači, kde donedávna sídlila pobočka ČSOB, vzniklo nové dianetické centrum. Priestory, ktoré sa po presťahovaní banky do...

Spoločnosť Metro v kampani na Slovensku po prvý raz použila i televízny spot

Metro spustilo kampaň s celkovým budgetom viac ako 300 tisíc eur. Kampaň bude nasadená v tlačených médiách, v rádiách, online prostredí, vlastných komunikačných kanáloch,...

Kaufland komunikoval rozšírenie sortimentu pivných značiek postavou rytiera (aktualizované)

Obchodný reťazec Kaufland zaradil ako novinky do svojej ponuky nemecké pivá značiek Stephansbräu, Leonsteiner a Ambos. V kampani použili postavu rytiera, ktorý si v...

Obchodný reťazec Terno zavedie nový formát predajní Terno plus

Spoločnosť Terno real estate požiadala 17. júna Úrad priemyselného vlastníctva SR o udelenie ochrannej známky na nové logo Plus. Oslovil som marketingovú riaditeľku TERNO...

Terno spustilo kampaň Meníme sa k lepšiemu

Terno v novej kampani komunikuje rebranding, zastrešenie značiek Terno, Moja Samoška a Hypernova pod jednotný brand Terno. Kampaň pracuje so sloganom „Meníme sa k...

Starbucks je lovebrand a stroj na peniaze. Bratislavu vzal útokom

„Takéto veľké spoločnosti sa nemýlia, keď sa už rozhodnú vstúpiť na nejaký trh, pretože to majú dôkladne premyslené a podložené prepočtami,“ tvrdí Ivan Malinka,...

PR.Konektor pracuje pre Hornbach

Agentúra PR.Konektor pokračuje v expanzii v segmente maloobchodu. Od júna pracuje pre Hornbach, jednu z najväčších sietí hobbymarketov na Slovensku i v Európe. Po...

Hornbach začal vydávať magazín Macher

Spoločnosť Hornbach uviedla na Slovenský a Český trh magazín pod názvom Macher/Machr. Lifestylový hobby magazín začal vychádzať ako občasník vo formáte A5 a je...

Lidl dostal pokutu 300 tisíc Kč za kampaň „Pravá česká zabíjačka“

Lidl v roku 2012 propagoval v letákoch a na regálových štítkoch vybrané výrobky, ako "Pravá česká zabíjačka", niektoré výrobky však boli nie z českej,...

BILLA spustila novú kampaň. Chce byť vnímaná ako rodinná značka

Spoločnosť Billa sa rozhodla pre repozicioning značky, keďže z prieskumov vyplynulo, že značku vnímajú zákazníci ako „prémiovú a s vysokými cenami“. Cieľovú skupinu zákazníkov...

Retro týždeň sa vrátil do Lidlu

Po úspechu kampane z októbra 2015 sa do predajní obchodného reťazca Lidl od pondelka 18. apríla vráti Retro týždeň. Lidl svoj Retro týždeň komunikuje v...

Aktuálne