Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ešte ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou bol do roku 2023 portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk. Šéfredaktorom je Mgr. Marián Luha.
Podľa slov zakladateľa značky Be Lenka Juraja Fehervariho, slovenské obuvníctvo prechádza najťažším obdobím za posledné dekády. Ako upozornil vo svojom statuse na sociálnej sieti,...
Od stredy 13. apríla obchodný reťazec Billa spúšťa kampaň v ktorej budú môcť zákazníci v novej zberateľskej edícii získať postavičky z kultovej filmovej série...
Spoločnosť NAY aktuálne oživuje svoju komunikáciu imidžovou kampaňou v ktorej nasadila absurdných antihrdinov, ktorí radi čakajú v rade a nové služby spoločnosti NAY preto...
Nová vodka v limitovanej sérii sa bude dať kúpiť výlučne v predajnej sieti veľkoobchodu METRO Cash & Carry. Vtipný koncept vytvoril pre liehovar Gas...
O produkciu obsahu magazínu sa po novom stará agentúra PR.Konektor. Vychádza v štvrťročnej periodicite. Aktuálne číslo vyšlo 14. marca.
Hlavným obsahom čísla sú veľkonočné sviatky...
Na Radu pre reklamu boli doručené viaceré sťažnosti divákov na reklamu spoločnosti Lidl agentúry Wiktor Leo Burnett v ktorej komunikujú výstavbu nových detských ihrísk...
Neoddeliteľnou súčasťou komunikácie značky je i jej tonalita. Všimli sme si, že aktuálna kampaň politickej strany SKOK! používa takmer podobný tone of voice, ako...
Po spoločnosti Tesco, ktorá predstavila svoj Tesco magazín už v decembri 2015 bude vydávať svoj magazín aj obchodný reťazec Lidl. Volá sa Správna voľba...
Spoločnosť Billa v novej porovnávajúcej kampani predstavuje filozofiu svojej diskontnej značky Clever. Kampaň porovnáva diskontnú značku Clever s výrobkami konkurenčných reťazcov Lidl a Kaufland....
Oslovil som so žiadosťou o rozhovor pre rubriku „mediálne desatoro“, novinára Tomáša Czwitkovicsa (32),
ktorý prináša na portál Mediálne.sk (založený v roku 2004)
a tak i do mnohých našich životov užitočné informácie a...