Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ešte ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou bol do roku 2023 portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk. Šéfredaktorom je Mgr. Marián Luha.
Kaviareň Bus Cafe, ktorá sa dlhé roky nachádzala pred bratislavskou Novou tržnicou, definitívne zmizla. V piatok 13. júna bola ikonická prevádzka v prerobenom červenom...
Neoddeliteľnou súčasťou komunikácie značky je i jej tonalita. Všimli sme si, že aktuálna kampaň politickej strany SKOK! používa takmer podobný tone of voice, ako...
Po spoločnosti Tesco, ktorá predstavila svoj Tesco magazín už v decembri 2015 bude vydávať svoj magazín aj obchodný reťazec Lidl. Volá sa Správna voľba...
Spoločnosť Billa v novej porovnávajúcej kampani predstavuje filozofiu svojej diskontnej značky Clever. Kampaň porovnáva diskontnú značku Clever s výrobkami konkurenčných reťazcov Lidl a Kaufland....
Oslovil som so žiadosťou o rozhovor pre rubriku „mediálne desatoro“, novinára Tomáša Czwitkovicsa (32),
ktorý prináša na portál Mediálne.sk (založený v roku 2004)
a tak i do mnohých našich životov užitočné informácie a...