Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ešte ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou bol do roku 2023 portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk. Šéfredaktorom je Mgr. Marián Luha.
Vo štvrtok 3. októbra otvoril Lidl svoju 165 kamennú predajňu na Slovensku. Nachádza sa na Púchovskej ulici v bratislavskej Rači.
„Stavebné práce sme začali v...
Európanov, ktorí nakupujú cez internet, za posledných desať rokov výrazne pribudlo. V roku 2008 zhruba 50 % obyvateľov krajín Európskej únie, ktorí využívali internet,...
Najväčší producent šumivých vín na Slovensku - spoločnosť Hubert J.E. bude od marca 2019 spolupracovať s novou PR agentúrou.
Víťazom tendra, ktorý sa realizoval koncom...
Obchodný reťazec COOP Jednota potvrdzuje, že najviac slovenských potravín nájdu zákazníci práve v jej sieti. Na zvýraznenie podpory slovenských dodávateľov, aktuálne rozšíril sortiment mäsa...
Spoločnosť HEINEKEIN spustila súťaž o lístky na IIHF majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji 2019, ktoré milovníkom ľadového športu prináša značka Krušovice. V hre je...
Spoločnosť McDonald´s od štvrtka 21. februára na Slovensku spustila prvú prevádzku v rámci konceptu reštaurácií novej generácie.
V lamačskom OC Bory Mall v Bratislave si...
Ledové Kaštany v mliečnej čokoláde sú odpoveďou na rastúcu spotrebu práve tohto druhu čokolády. Kakaovo-oriešková náplň tyčinky pritom zostáva rovnaká ako v tradičných červených...
Spoločnosť PepsiCo prináša na pulty slovenských obchodov nový osviežujúci variant bezkalorickej Pepsi s príchuťou limetky. Tá by mala nadviazať na úspech Pepsi Višne uvedenej...
Hoci Valentína oslavuje každoročne čoraz viac Slovákov, najradšej ho trávia doma alebo v reštaurácii. Tento rok Valentína 14. februára oslávi až 85% Slovákov, pričom...
Už od svojho vzniku zohrali spotrebné družstvá významnú úlohu pri tvorbe národnej ekonomiky Slovenska. Prežili obe svetové vojny, hospodársku krízu a nezlomili ich ani...
https://youtu.be/TRdmFqY1LGw
Kofola ČeskoSlovensko a WMC Grey prichádzajú s novou kampaňou pre značku Royal Crown Cola. Po úspešnom minuloročnom rebrandingu je komunikácia opäť založená na autenticite...