13.4 C
Bratislava
nedeľa, 3. marca 2024

RUBRIKA

Reťazce

Na začiatku takmer nedostatkový tovar, po 50 rokoch od prvej predanej fľaše hviezda medzi hroznovými nápojmi

Plná hrozna, iskrivej chuti a hravých bubliniek. Taká je Vinea, ktorá už 50 rokov prináša osvieženie v originálnom spojení hroznovej šťavy s bazou. Ako...

PR.Konektor pracuje pre Hornbach

Agentúra PR.Konektor pokračuje v expanzii v segmente maloobchodu. Od júna pracuje pre Hornbach, jednu z najväčších sietí hobbymarketov na Slovensku i v Európe. Po...

Hornbach začal vydávať magazín Macher

Spoločnosť Hornbach uviedla na Slovenský a Český trh magazín pod názvom Macher/Machr. Lifestylový hobby magazín začal vychádzať ako občasník vo formáte A5 a je...

Lidl dostal pokutu 300 tisíc Kč za kampaň „Pravá česká zabíjačka“

Lidl v roku 2012 propagoval v letákoch a na regálových štítkoch vybrané výrobky, ako "Pravá česká zabíjačka", niektoré výrobky však boli nie z českej,...

BILLA spustila novú kampaň. Chce byť vnímaná ako rodinná značka

Spoločnosť Billa sa rozhodla pre repozicioning značky, keďže z prieskumov vyplynulo, že značku vnímajú zákazníci ako „prémiovú a s vysokými cenami“. Cieľovú skupinu zákazníkov...

Retro týždeň sa vrátil do Lidlu

Po úspechu kampane z októbra 2015 sa do predajní obchodného reťazca Lidl od pondelka 18. apríla vráti Retro týždeň. Lidl svoj Retro týždeň komunikuje v...

Obchodné reťazce Terno, Moja Samoška a Hypernova budú po novom fungovať pod jednou značkou

Pre zefektívnenie komunikačných aktivít sa spoločnosť Terno real estate rozhodla zjednotiť všetky svoje značky pod značku Terno. Po schválení Protimonopolným úradom budú mať všetky...

Kultové postavičky Star Wars sa objavia v supermarketoch Billa

Od stredy 13. apríla obchodný reťazec Billa spúšťa kampaň v ktorej budú môcť zákazníci v novej zberateľskej edícii získať postavičky z kultovej filmovej série...

Antihrdinovia z aktuálnej kampane NAY čakajú absurdne radi a na všetko

Spoločnosť NAY aktuálne oživuje svoju komunikáciu imidžovou kampaňou v ktorej nasadila absurdných antihrdinov, ktorí radi čakajú v rade a nové služby spoločnosti NAY preto...

Andrej Bičan sa stal tvárou kampane na novú vodku NIČ (aktualizované)

Nová vodka v limitovanej sérii sa bude dať kúpiť výlučne v predajnej sieti veľkoobchodu METRO Cash & Carry. Vtipný koncept vytvoril pre liehovar Gas...

Billa pokračuje vo vydávaní svojho kulinárskeho magazínu

O produkciu obsahu magazínu sa po novom stará agentúra PR.Konektor. Vychádza v štvrťročnej periodicite. Aktuálne číslo vyšlo 14. marca. Hlavným obsahom čísla sú veľkonočné sviatky...

Aktuálne