Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ešte ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou bol do roku 2023 portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk. Šéfredaktorom je Mgr. Marián Luha.
Hoci prišiel na slovenský trh ako posledný z medzinárodných reťazcov, stal sa jednotkou v maloobchode a svojim zákazníkom ponúka každý deň nízke ceny. Je...
Hrnčeky Starbucks s lokálnym dizajnom sú obľúbeným zberateľským fenoménom po celom svete. Krátko po otvorení prvej slovenskej kaviarne Starbucks tak bolo možné kúpiť si...
Rôzne vekové zloženie, rôzne životné príbehy. Ženy do maloobchodu patria, v COOP Jednote majú už niekoľko desaťročí nenahraditeľné miesto. Z viac ako 14 tisíc...
V bývalých priestoroch Lahôdok U Sherlocka na Miletičovej ulici 71 v Bratislave vyrástla nová a krásna prevádzka FOODOO. Koncept gastro prevádzky tvorí obedová táckáreň...
Spoločnosť PepsiCo nasadila kampaň „Movies 2.0“ s cieľom ukázať, že k jednotlivým filmovým žánrom sa hodia rôzne rady čipsov Lay's. Kampaň odštartovala vo februári a...
Maloobchodná sieť COOP Jednota kladie veľký dôraz na angažovanie sa v oblasti spoločenskej zodpovednosti a popri podpore lokálnych komunít pomáha aj slovenskému zdravotníctvu. Najnovšie...