2.5 C
Bratislava
nedeľa, 9. februára 2025

RUBRIKA

Reťazce

Podnikanie, ktoré rozvíja Slovensko

Hoci prišiel na slovenský trh ako posledný z medzinárodných reťazcov, stal sa jednotkou v maloobchode a svojim zákazníkom ponúka každý deň nízke ceny. Je...

Popularita online nákupov narastá, problémy súvisia najčastejšie s doručením tovaru

Podľa Eurostatu až 60 % Európanov nakupuje online a na Slovensku je to len o 1 % menej. Patríme pritom ku krajinám s najväčším...

Starbucks uvádza novú kolekciu hrnčekov Slovakia

Hrnčeky Starbucks s lokálnym dizajnom sú obľúbeným zberateľským fenoménom po celom svete. Krátko po otvorení prvej slovenskej kaviarne Starbucks tak bolo možné kúpiť si...

Agentúra PR Clinic získala za nového klienta reťazce Kraj a Terno

Agentúra PR Clinic vyhrala tender a od 1. apríla bude pracovať pre značky Kraj a Terno. „Veľmi sa tešíme najmä na rozvoj a expanziu...

Privítajte jar s chutným a na slnku dozretým ovocím a zeleninou

Niektorí výživoví poradcovia tvrdia, že nielen v období jarného detoxu by mali ovocie a zelenina tvoriť až 60 percent stravy a mali by sme...

IKEA ukázala „najväčší luxus“: vzorová miestnosť rozpráva o ženách, ktoré bojujú o strechu nad hlavou

Pre milióny žien na celom svete nie je vlastné bývanie samozrejmosť. Aj štyri steny a jednoduchá posteľ sú pre ne luxusom. IKEA Bratislava spolu...

Viete správne čítať etiketu na mäse a mäsových výrobkoch?

Vraví sa, že sme tým, čo jeme. Veľmi pozorne preto sledujeme, čo vkladáme do svojich nákupných košíkov. Pri tovaroch rýchlej spotreby sme sa už...

Generálny riaditeľ COOP Jednoty Slovensko Ján Bilinský: Ženy majú v maloobchode nenahraditeľné miesto

Rôzne vekové zloženie, rôzne životné príbehy. Ženy do maloobchodu patria, v COOP Jednote majú už niekoľko desaťročí nenahraditeľné miesto. Z viac ako 14 tisíc...

FOODOO otvorili novú prevádzku na Miletičovej ulici

V bývalých priestoroch Lahôdok U Sherlocka na Miletičovej ulici 71 v Bratislave vyrástla nová a krásna prevádzka FOODOO. Koncept gastro prevádzky tvorí obedová táckáreň...

Značka Lay’s chce dodať pozeraniu filmov nový rozmer

Spoločnosť PepsiCo nasadila kampaň „Movies 2.0“ s cieľom ukázať, že k jednotlivým filmovým žánrom sa hodia rôzne rady čipsov Lay's. Kampaň odštartovala vo februári a...

COOP Jednota darovala Rooseveltovej nemocnici v Banskej Bystrici nový videobronchoskop v hodnote 12 tisíc eur

Maloobchodná sieť COOP Jednota kladie veľký dôraz na angažovanie sa v oblasti spoločenskej zodpovednosti a popri podpore lokálnych komunít pomáha aj slovenskému zdravotníctvu. Najnovšie...

Aktuálne