Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ešte ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou bol do roku 2023 portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk. Šéfredaktorom je Mgr. Marián Luha.
Pri príležitosti Svetového dňa diabetu upozorňuje reťazec KRAJ na narastajúci počet diabetikov na Slovensku i v Európe a zároveň ponúka zákazníkom pestrú ponuku produktov...
„Takéto veľké spoločnosti sa nemýlia, keď sa už rozhodnú vstúpiť na nejaký trh, pretože to majú dôkladne premyslené a podložené prepočtami,“ tvrdí Ivan Malinka,...
Agentúra PR.Konektor pokračuje v expanzii v segmente maloobchodu. Od júna pracuje pre Hornbach, jednu z najväčších sietí hobbymarketov na Slovensku i v Európe. Po...
Spoločnosť Hornbach uviedla na Slovenský a Český trh magazín pod názvom Macher/Machr. Lifestylový hobby magazín začal vychádzať ako občasník vo formáte A5 a je...
Lidl v roku 2012 propagoval v letákoch a na regálových štítkoch vybrané výrobky, ako "Pravá česká zabíjačka", niektoré výrobky však boli nie z českej,...
Spoločnosť Billa sa rozhodla pre repozicioning značky, keďže z prieskumov vyplynulo, že značku vnímajú zákazníci ako „prémiovú a s vysokými cenami“. Cieľovú skupinu zákazníkov...
Po úspechu kampane z októbra 2015 sa do predajní obchodného reťazca Lidl od pondelka 18. apríla vráti Retro týždeň.
Lidl svoj Retro týždeň komunikuje v...
Pre zefektívnenie komunikačných aktivít sa spoločnosť Terno real estate rozhodla zjednotiť všetky svoje značky pod značku Terno. Po schválení Protimonopolným úradom budú mať všetky...
Od stredy 13. apríla obchodný reťazec Billa spúšťa kampaň v ktorej budú môcť zákazníci v novej zberateľskej edícii získať postavičky z kultovej filmovej série...
Spoločnosť NAY aktuálne oživuje svoju komunikáciu imidžovou kampaňou v ktorej nasadila absurdných antihrdinov, ktorí radi čakajú v rade a nové služby spoločnosti NAY preto...
Nová vodka v limitovanej sérii sa bude dať kúpiť výlučne v predajnej sieti veľkoobchodu METRO Cash & Carry. Vtipný koncept vytvoril pre liehovar Gas...