11.2 C
Bratislava
utorok, 16. apríla 2024

Noví Profesionáli na JOJke sa vrátili ako trhový líder

Najčítanejšie

Komediálny štvrtok na JOJke bavil 23. januára 2014 divákov dvoma premiérami. Panelák bodoval v najbonitnejšom Bratislavskom kraji (podiel 32,5%), ale aj vo veľkých mestách (32,0%). Najviac divákov si pozrelo seriál v Košiciach, kde dosiahol podiel 46,5%.

„Veľký týždeň“ priniesol aj dlho očakávané pokračovanie sitcomu Profesionáli. Premiéra zaznamenala rating 8,0% a share 24,9%, čím sa stala jednotkou na trhu. Nové osudy policajných dôstojníkov najviac zaujali mladé ženy v cieľových skupinách 15 – 24 (podiel 41,2%) a 25 – 34 (podiel 31,1%), ale aj mužov vo veku 15 – 24 (33,2%). Komediálny seriál vyhral takmer vo všetkých cieľových skupinách, najvernejších fanúšikov majú Profesionáli v Prešovskom (30,6%) a Trenčianskom kraji (30,4%).

Repríza sitcomu Hoď svišťom bola trhovou jednotkou s výsledným podielom 22,7%. Pri obrazovkách sa bavili najmä mladé ženy 15 – 24 (35,7%) i mladí muži 15 – 24 (36,8%). V Trnavskom kraji dosiahol sitcom podiel 26,0% a v Nitrianskom 25,7%.

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12-54.

Zdroj dát: PMT, PR TV JOJ
Na fotografii: Profesionáli

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne