Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ešte ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou bol do roku 2023 portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk. Šéfredaktorom je Mgr. Marián Luha.
Úspešný projekt K Parkov, ktoré obchodný reťazec stavia naprieč celým Slovenskom, aj v treťom ročníku vzbudil veľký záujem. Do hlasovania verejnosti, ktorá rozhodla o...
Skúsený marketér Martin Pipek nastúpil na pozíciu marketingového riaditeľa HONOR pre Slovensko a Českú republiku. Jeho úlohou bude budovanie tejto globálnej technologickej značky na...
„Našim používateľom chceme zabezpečiť čo najjednoduchšiu dostupnosť sortimentu SodaStream a tiež výmeny bombičiek. Teraz si ich budú môcť vymeniť aj pri nákupe drogérie,“ hovorí...
Teplý, medovo béžový odtieň odráža dopyt po jemnejších farbách
Spoločnosť PPG vyhlásila za farbu roka 2024 pastelovú farbu Limitless (PPG1091-3). Tento medovo béžový tón vychádza...
Obľuba spotrebičov Sencor rastie, značka podporuje kvalitu aj novým partnerstvom.
Tradičná značka Sencor prináša do domácností kvalitu, inovácie a hravosť už vyše 50 rokov. Cenu...
Diskontný reťazec Lidl pôsobí na Slovensku už 19 rokov. Známy je predovšetkým ako predajca potravín a spotrebného tovaru so silným dôrazom na privátne značky....
Slávnostného vyhlásenia výsledkov komunitnej súťaže „Vy rozhodujete, my pomáhame“ sa zúčastnili i britský veľvyslanec na Slovensku Nigel Baker a Andrej Salner, zástupca za sekciu...
Integrovaná kampaň od Slovenskej sporiteľne v spolupráci s agentúrou Zaraguza sa prebojovala medzi tri najúspešnejšie projekty kategórie Best Digital and Social Media v celosvetovej...