Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ešte ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou bol do roku 2023 portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk. Šéfredaktorom je Mgr. Marián Luha.
V budove na Detvianskej 10A v bratislavskej Rači, kde donedávna sídlila pobočka ČSOB, vzniklo nové dianetické centrum. Priestory, ktoré sa po presťahovaní banky do...
Spätné odkazy patria medzi najdôležitejšie faktory, ktoré ovplyvňujú umiestnenie webových stránok vo výsledkoch vyhľadávania. Aj v roku 2025 zostáva linkbuilding neoddeliteľnou súčasťou SEO stratégie....
Rodinná nápojárska spoločnosť sa rozhodla vstúpiť na trh nápojových a potravinových automatov na Slovensku. Vďaka spojeniu s firmou ASO VENDING manželov Korčekových bude môcť...
Na internete sa opäť objavil podvodný e-shop, ktorý zneužíva meno reťazca Lidl a zavádza verejnosť falošnou informáciou o „oficiálnom otvorení najväčšieho LIDL diskontu v...
Podľa informácií portálu Aktuality.sk je na predaj jedna z najstarších a najikonickejších krčiem v Bratislave – Funus. Tento historický podnik s viac než 200-ročnou...
Projekt Florian Residence, ktorý vzniká v srdci bratislavského Starého Mesta pod taktovkou spoločnosti Alto Real Estate, dosiahol významný míľnik – dokončenie hrubej stavby.
Výstavba napreduje...
Rok 2024 priniesol slovenskému McDonald's úspechy v mnohých oblastiach. Počet zákazníkov vzrástol o ďalšie dva milióny, reťazec otvoril 5 nových reštaurácií a zmodernizoval množstvo...
Medzinárodná reklamno-technologická spoločnosť Eskimi, pôvodom z Litvy, oznámila svoj vstup na slovenský trh. Pre zadávateľov reklamy a mediálne agentúry to znamená rozšírenie možností v...
Franšízová sieť kaviarní Trdlokafe sa nedávno ocitla v problémoch po tom, čo spoločnosť Authentica podala návrh na insolvenciu. Podľa e15.cz brnianska firma, ktorá sa...