Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ešte ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou bol do roku 2023 portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk. Šéfredaktorom je Mgr. Marián Luha.
Informáciu o ukončení prevádzky obľúbenej značky NOSENE priniesol portál Bratislavak.sk. Slovenská značka, ktorá sa stala symbolom udržateľnej módy, oznámila, že zatvára všetky svoje predajné...
Zabuchnuté dvere môžu byť veľkou nepríjemnosťou, najmä keď kľúče zostanú vo vnútri. Ak sa nachádzate v takejto situácii, jednoduchý trik s plastovou fľašou vám...
Starosta bratislavskej mestskej časti Staré Mesto, Matej Vagač, informoval na svojej oficiálnej Facebook stránke o úspešnom odstránení nelegálnych terás na Hviezdoslavovom námestí. Tento krok...
Tesco na Slovensku pokračuje v rozširovaní svojich služieb a prináša obľúbenú službu Tesco Online nákupy aj pre zákazníkov v ďalších lokalitách. Od 14. januára...
Udržiavanie zdravia pečene a obličiek je kľúčové pre celkové fungovanie organizmu. Správna strava môže podporiť ich činnosť a regeneráciu, zatiaľ čo nevhodné potraviny môžu...
Svet sa v pondelok dozvedel smutnú správu o úmrtí Oliviera Toscaniho, legendárneho talianskeho fotografa, ktorý stál za ikonickými a často kontroverznými reklamnými kampaňami značky...
Tento víkend sa v bratislavskom Sade Janka Kráľa uskutoční jedinečné podujatie s názvom Novoročná mulčovačka, ktoré organizuje spoločnosť OLO v spolupráci s Magistrátom hlavného...
Obľúbená slovenská sladkosť Horalky zmenila majiteľa. Ako upozornil portál Bratislavak.sk, spoločnosť I.D.C. Holding, a.s., ktorá vyrába Horalky, Milu, Kávenky či Linu, prešla po viac...
Šošovicový čušpajz je jedlo, ktoré spája jednoduchosť, chuť a tradíciu. Tento týždeň sa stal inšpiráciou pre mnohých, ktorí sa rozhodli pochutnať si na tejto...
Optimalizácia pre hlasové vyhľadávanie (Voice Search SEO) sa stáva nevyhnutnou súčasťou digitálnych marketingových stratégií, keďže čoraz viac používateľov využíva hlasových asistentov ako Siri, Alexa...
Január je tradične mesiacom výpredajov, počas ktorého značky a obchody ponúkajú tovar s výraznými zľavami. Povianočné zľavy sa najčastejšie týkajú oblečenia, obuvi, elektroniky a...