V pokladniciach Slovenské národného divadla ponúkajú Rodinnú vstupenka SND, vďaka ktorej diváci ušetria 15 % v porovnaní s pôvodnou cenou vstupeniek. Rozhodli sme sa teda predstaviť vám vizuály kampane, ktoré tento projekt na podporu predaja vstupeniek sprevádzajú. A spoločne tak nahliadneme i do zákulisia prípravy kampane.
[youtube]http://youtu.be/-sxZtnRFKy4[/youtube]
Leit motív kampane: Podmienkou na kúpu Rodinnej vstupenky SND na ktorékoľvek predstavenie je návšteva divadla minimálne s jedným dieťaťom do veku 17 rokov vrátane, to je zmyslom akcie – pritiahnuť do divadla rodiny s deťmi.
„Veľmi nám záleží na tom, aby si deti vytvárali pozitívny vzťah k divadlu a k umeniu ako takému aj v spoločnosti svojich najbližších. Výhody Rodinnej vstupenky SND by mohli byť jednou z motivácií na rodinné návštevy Slovenského národného divadla okrem prirodzenej túžby po jedinečnom divadelnom zážitku v kruhu rodiny,“ ozrejmil zámer vstupenkovej novinky riaditeľ Centra marketingu SND Daniel Rabina.
[youtube]http://youtu.be/qWGZztfyN00[/youtube]
Spolu s Rodinnou vstupenkou SND pripravuje rozšírenie ponuky predpoludňajších a podvečerných predstavení. „Od novej sezóny uvedieme omnoho viac rodinných predstavení vo víkendových časoch. Robíme to s jasným zámerom – byť bližšie k rodinám s deťmi,“ priblížil ambíciu generálny riaditeľ SND Marián Chudovský.
Zdroj: SND