Spoločnosť NAY aktuálne oživuje svoju komunikáciu imidžovou kampaňou v ktorej nasadila absurdných antihrdinov, ktorí radi čakajú v rade a nové služby spoločnosti NAY preto v skutočnosti vôbec nepotrebujú 🙂 Kampaň vytvorila reklamná agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS. Formou nadsázky a kontrastu v nej zdôrazňuje benefit novej služby, ktorú má každý zákazník pribalenú ku klubovej karte Nay Extra.
Hlavný text kampane: „Ak vás čakanie nebaví je tu NAY, záručné reklamácie do 30 eur vám vymeníme ihneď a zadarmo. Stačí vám vaša klubová karta Nay Extra – Viac na Nay.sk. NAY 25 rokov žijeme technikou.“
Kampaň odštartovala 4. apríla a bude nasadená v televízii, v rádiách, v printe, v outdoore, v online prostredí a na sociálnych sieťach a jej súčasťou sa stali aj reálny zamestnanci spoločnosti NAY.
Nay v kampani vzhľadom na výročie upravil svoj tradičný slogan „Žijeme technikou“, ktorý doplnil rokom výročia a vznikol slogan „25 rokov žijeme technikou“.
Súčasťou zmien je i čiastočný rebranding, ktorý zahŕňa miernu úpravu loga a skrátenie názvu NAY Elektrodom na NAY.
Slovo Elektrodom nahradil v logu internetový link www.nay.sk, ktorý je tam ale podľa nás zbytočný. Logo mal tvoriť len názov NAY v modrom ovále – logo by bolo jednoduchšie a vizuálne pôsobivejšie, prípadne malo obsahovať ešte claim „25 rokov žijeme s technikou.“
Z loga zároveň zmizlo i tieňovanie modrého oválu:
Vypočujte si rozhlasové spoty:
Vizitka kampane:
Klient: NAY, a.s.
Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Kreatívny riaditeľ: Peter Rajčák
Copywriter: Katka Noskajová
Art Director: Štefan Klučka, Lukáš Pompa
Strategy Director: Radka Gbelská
Account Director: Mirka Viteková
Režisér: Dan Ružička
Produkcia: Hitchhiker Films
Fotograf: Táňa Hojčová