22.2 C
Bratislava
piatok, 10. mája 2024

BILLA spustila novú kampaň. Chce byť vnímaná ako rodinná značka

Najčítanejšie

Spoločnosť Billa sa rozhodla pre repozicioning značky, keďže z prieskumov vyplynulo, že značku vnímajú zákazníci ako „prémiovú a s vysokými cenami“. Cieľovú skupinu zákazníkov supermarketov tvoria primárne matky s deťmi. Spoločnosť Billa preto chce byť vnímaná ako „rodinná značka ponúkajúca príjemný, komfortný a výhodný nákup.“ Repozicioning značky zahŕňa nielen novú imidžovú kampaň z dielne agentúry MARK4 AGENCY, public relations aktivity agentúry PR.Konektor, ale aj školenia personálu a budovanie nových dostupných predajní priamo v obytných zónach.

Leitmotívom kampane je aj stála garancia zákazníkom, že v Bille nakúpia 350 sledovaných potravín za najvýhodnejšie ceny. Podobnú komunikáciu dlhodobo vedie konkurenčné Tesco pod názvom Trvalo nízke ceny.

Novú kampaň tvoria rádiové a TV spoty, printy, outdoor,  P.O.S. a aj špeciálna landing page www.plnyvozik.sk, kde si môžu porovnať ceny produktov obchodnej siete Billa s konkurenciou.

Billa kampan Plny vozik - obr. 1
vizuál kampane (zdroj: PR.Konektor)

„Niektorí ľudia považujú obchodný reťazec BILLA za prémiový a drahý, a to aj napriek tomu, že skutočná cenová úroveň v našich predajniach je porovnateľná s reťazcami, ktoré sú naopak vnímané ako lacné. Novou kampaňou chceme jasne komunikovať, že u nás zákazníci môžu nakúpiť rovnako výhodne ako v iných reťazcoch. Samozrejme, pri zachovaní vysokej kvality,“ povedal generálny riaditeľ BILLA Slovensko Dariusz Bator.

Zákazníci sa v súčasnosti od veľkých hypermarketov odkláňajú a radšej nakupujú v dostupných potravinách v blízkosti svojej obytnej zóny.

„Dostupnosť je v dnešnej dobe kľúčová. Preto naše predajne umiestňujeme priamo do obytných zón alebo na miesta s vysokým prirodzeným pohybom obyvateľstva,“ povedal Dariusz Bator.

Billa kampan Plny vozik - obr. 2
vizuál kampane (zdroj: PR.Konektor)

„Aj keď pôvodný vzhľad našich predajní stále predstavuje nadštandard na trhu, rozhodli sme sa výrazne investovať do ich obnovy a zákazníkom priniesť nové a príjemné prostredie na nákup. Kladieme pritom dôraz na dizajnovú čistotu, využitie ekologických technológií a zakomponovanie prírodných materiálov. Počet dvadsiatich troch predajní, ktoré sme v novom dizajne otvorili v priebehu posledných dvoch rokov, by už v tomto roku mal dosiahnuť štyridsiatku,“ doplnil Bator.

Billa kampan Plny vozik - obr. 3
vizuál kampane (zdroj: PR.Konektor)
Billa kampan Plny vozik - obr. 4
vizuál kampane (zdroj: PR.Konektor)

Vizitka kampane:

Timing kampane: 4.5.-6.7.2016 (kampaňový benefit garancie však bude trvalou súčasťou cenovej politiky BILLA)
Mediamix: TV, radio, print, OOH, online
agentúra: MARK4 AGENCY
art director: Peter Czikrai, Zuzana Truplová
copywriter: Peter Czikrai, Zuzana Truplová
Account manager: Ivana Doria
PR agentúra: PR.Konektor

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne