18.3 C
Bratislava
sobota, 11. mája 2024

Obchodný reťazec Terno zavedie nový formát predajní Terno plus

Najčítanejšie

Spoločnosť Terno real estate požiadala 17. júna Úrad priemyselného vlastníctva SR o udelenie ochrannej známky na nové logo Plus. Oslovil som marketingovú riaditeľku TERNO real estate Annu Buzinkay, aby som zistil podrobnosti.

Terno používa zákaznícku kartu lojality Terno Plus, ide len o nové logo pre túto službu?

Zákaznícka karta „TERNO plus“ je vydávaná historicky v našich pôvodných predajniach Terno, ktoré ju budú vydávať do 30. 6. Následne bude zmenená za nový design Terno karty od 1. 7. Táto pôvodná zákaznícka karta nemá nič spoločné s novým pomenovaním väčších formátov predajní Terno. V súčasnosti môžu naši lojálni zákazníci využívať tri typy starých zákazníckych kariet s rôznymi benefitmi: Moja Samoška, TERNO plus a MOJA karta.

Spoločnosť si registruje logo Plus aj pre odvetvie „Stravovacie služby; kaviarne; dodávanie hotových jedál a nápojov na objednávku (ketering).“ Plánujete prevádzkovať sieť kaviarní, pripadne catering?

Minulý rok v októbri sme otvorili zrenovovanú predajňu Terno v bratislavskom Auparku, v ktorej okrem predaja tovaru sme začali poskytovať niektoré ďalšie služby, ako napríklad Fresh kútik. V ňom ponúkame zákazníkom čerstvé výrobky – jogurty, obložené bagety, 100 %-né šťavy (všetok sortiment pochádza z vlastnej výroby) ako aj čerstvo pripravenú kávu. V tomto odskúšanom a úspešnom koncepte chceme pokračovať vo vybraných prevádzkach nového formátu predajní Terno plus, ktoré zavádzame pri príležitosti rebrandingu spoločnosti Terno.

logo Terno plus
zdroj: Arthur media

Aké má teda Terno so značkou Plus plány?

Značka Terno plus bude predstavovať pre zákazníkov vyšší štandard, kde okrem bežného sortimentu nájdu rozmanitejší tovar zameraný na aktuálne trendy vo výžive (napr. bezlepkové a bezlaktózové potraviny, bio, racio, výrobky z pekárskej či mäso výroby) či širšie zákaznícke služby.

V súvislosti s rebrandingom značky Terno sa menilo i logo. Kto je autorom loga, a čo má vyjadrovať? Ako vznikalo?

Pri vývoji nového loga sme stavili skôr na evolúciu, než revolúciu. Logo obsahuje nový komunikačný prvok – štvorlístok. Ten je aktívnou súčasťou nadlinkovej aj podlinkovej komunikácie. Pokiaľ ide o farebnosť, zelená znamená sviežosť, čerstvosť, zdravie, bezpečnosť a červená, okrem želanej konzistentnosti so súčasným logom, vyjadruje energiu, nadšenie nového tímu, impulzivitu a v neposlednom rade podporuje chuť k jedlu.

Ďakujem za rozhovor.

Prečítajte si tiež > Terno spustilo kampaň Meníme sa k lepšiemu 

Nové logo Terno vytvorila agentúra HOTAPPLE Brand & Design a postupne ním budú označené všetky predajne Terno, Moja Samoška a Hypernova. Okrem nového loga, budú súčasťou rebrandingu aj nové úpravy exteriéru a interiéru.

Proces rebrandingu spoločnosť kompletne zavŕši v priebehu leta. Nové logo so štvorlístkom má v zákazníkoch evokovať sviežosť, čerstvosť, zdravie, ale aj energiu a nadšenie. Čítaj viac.

Terno vizual bilboardu - kampan Menime sa k lepsiemu

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne