19.2 C
Bratislava
sobota, 4. mája 2024

Aj denník N spustil kampaň s „volebným“ predplatným (aktualizované)

Najčítanejšie

Denník N odštartoval v týchto dňoch marketingovú kampaň na podporu predaja predplatného.

Slogan kampane spája zvýhodnenú cenu za predplatné s dĺžkou obdobia, ktoré je súčasná vláda pri moci – Jeden rok, jedno euro. Kampaň pracuje so sloganom „Prežili ste už rok novej vlády. Zaslúžite si odmenu.“

Ak si čitateľ objedná jedno mesačné predplatné denníka N do 4. apríla ho získa za 1 euro. Kampaň má landing page www.predplatne.dennikn.sk/1rokvlady.

Podobnú ideu predplatiteľskej marketingovej komunikácie zvolilo nedávno vydavateľstvo Petit Press, ktoré ponúkalo zvýhodnené predplatné na celé volebné obdobie vlády.
Čítaj viac. 

Denník N zverejnil 3. apríla ďalší vizuál kampane:

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne