15.3 C
Bratislava
piatok, 3. mája 2024

Hasičov v reklamnej kampani Budiš vystriedali futbalisti

Najčítanejšie

Najnovšia reklamná kampaň na minerálnu vodu Budiš je opäť športová a opäť kreslená. Tentoraz sú hlavnými hrdinami futbalisti, ktorým Budiš venoval limitovanú edíciu obľúbenej minerálky. Súčasťou kampane je množstvo súťaží a výhier.

Budiš športom žije! Aj tak by sme mohli nazvať marketingové smerovanie okolo minerálnej vody Budiš, ktorú má vo svojom produktovom portfóliu spoločnosť Slovenské pramene a žriedla a.s..

Po viacerých úspešných reklamných kampaniach spojeným so športom a športovcami, ako napríklad minuloročná kampaň s hasičmi, aj v tomto roku vsadila „Budiška“ na šport a do športového vyžitia zapojila futbalistov.

„Téma dobrovoľných hasičov a ich komunity prišla ako podnet od klienta niekedy počas minulého roka. Pri nastavovaní stratégie a kreatívy na rok 2016 sme túto tému použili, nakoľko nám prišla veľmi vhodná pre značku Budiš a nám ako kreatívnej agentúre ponúka kreatívne príležitosti,“ povedala vtedy pre mediawatch.dog Anastasiya Kazmiruk, Account manager z reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett.

„A je to tu! Minerálna voda Budiš sa opäť rozhodla zatočiť s nudou a prináša novú limitovanú edíciu. Už ste ju videli? Nie? Tak sa pozrite, aká je parádna,“ objavilo sa na FB profile Budiš ešte v polovici marca.

Ku koncu apríla bol nasadený aj nový futbalový TV spot:

Povzbudiš.sk – Budiš futbalová edícia

Aj táto kampaň na futbalovú edíciu minerálnej vody Budiš je dielom kreatívcov z agentúry Wiktor Leo Burnet, v ktorej hasičov nahradilo futbalové mužstvo kapitána Mesyho.

„Hasičov v komunikácii značky BUDIŠ nahradilo futbalové mužstvo kapitána Mesyho. Typický vidiecky mančaft snov je poskladaný zo všetkých možných typov amatérskych futbalových nadšencov a za tónov dedinského rozhlasu odštartoval kampaň TV spotmi. S celou futbalovou jedenástkou sa zákazníci BUDIŠu stretnú aj na etiketách a POS materiáloch. V druhej vlne kampani pribudne aj súťaž o letné ceny. Každý, kto si kúpi limitovanú súťažnú futbalovú edíciu vody BUDIŠ bude zaradený do žrebovania o karavan, minikaravany a GOPRO kamery,“ povedala Anastasiya Kazmiruk, Account manager agentúry Wiktor Leo Burnett.

Kapitánom Budiš mančaftu je večne smädný milovník psov Mesi, jeho spoluhráčmi sú tvrdohlavý pilier obrany Žaba, taktik profesor.

Súčasťou mančaftu je aj káder snov, ktorý tvoria aj Ďurika, Dendy, Punky, Mašina a Kelo.

Súčasťou kampane je spotrebiteľská súťaž v ktorej môže divák vyhrať ceny pre svoj futbalový tím, eventy, špeciálna etiketa Budiš, printy, tv spot a kampaňová microsite www.povzbudis.sk.

Minerálna voda Budiš je svojim obsahom veľmi účinným pomocníkom, ktorý pomáha pri rýchlejšej regenerácii, redukuje bolesť väzov a svalov po tréningu, detoxikuje organizmus a preto je veľmi vhodnou voľbou pitného režimu nielen pre futbalistov, ale pre všetkých, ktorí žijú aktívne.

Súčasťou kampane sú aj súťaže o hodnotné ceny, o ktorých Budiš pribežne informuje na svojej FB stránke a nielen to. V humorne ladenej marketingovej komunikácii na sociálnej sieti sa fanúšikovia minerálky a futbalu môžu dozvedieť aj nejaké tie zaujímavosti zo zákulisia tohto športu.

„Vedeli ste, že za jeden zápas nabehajú futbalisti aj viac ako 150 kilometrov? To je ako bežať v kopačkách z Trenčína do Bratislavy. Aby to zvládali a naviac ich to bavilo, potrebujú správny tréning, pitný režim a samozrejme kopec fanúšikov. Podpor aj ty svojich futbalistov a postav sa na ich tribúnu,“ aj takto znie jedna z výziev pre fanúšikov na FB profile, ktorá ma mierne vzdelávací charakter.

Vizitka kampane:
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
TV produkcia: ALIEN studio
Creative Director: Ivan Horváth
Copywriter: Ivan Horváth, Lenka Palečková
Art Director: Kamil Krajňák
Account Manager: Anastasiya Kazmiruk

Vizuály kampane:

FB Cover (zdroj: Budiš)
plagát (zdroj: Wiktor Leo Burnett)
Plagát A4 (zdroj: Budiš)

Návrh oznamu pre futbalového hlásateľa alebo do obecného rozhlasu (zdroj: Budiš)

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne