12.8 C
Bratislava
piatok, 3. mája 2024

KFC pripravil pre ženy ku Dňu matiek darček v podobe knižného románu

Najčítanejšie

Možno román, ktorý KFC ponúka k občerstveniu  na Deň matiek nenapísal priamo Colonel Sanders, no myšlienka potešiť matky týmto spôsobom je určite netradičná.

Reklamnú stratégiu KFC, v podobe písaného románu, ktorý je dokonca voľne predajný aj prostredníctvom Amazonu, zaradil Adweek na svojej platforme do kategórie marketingové inovácie. 

Mother’s Day čiže Deň matiek, ktorý pripadaná v rôznych krajinách na iné dátumy (napríklad v USA pripadol Deň matiek v tomto roku na 14. mája), je pre spoločnosť KFC dňom, kedy obľúbený reťazec rýchleho občerstvenia doslova „praská vo švíkoch“.

zdroj foto: Amazon.com

Aj preto sa spoločnosť tento rok rozhodla potešiť všetky matky darčekom v podobe písanej knihy s názvom „Tender Wings of Desire (Kruté krídla túžby)“.

Ako autor románu je písaný Colonel Sanders, vlastným menom Harland David Sanders, ktorý založil spoločnosť KFC a ktorého štylizovaná podoba je ochrannou známkou spoločnosti.

Nie je, ale úplne isté, že román je dielom dávno zosnulého Colonela Sandersa († 16. december 1980), kredity sú pripísané outsourcingovej autorke Catherine Kovach, bývalej spisovateľke pre Bustle.com, ktorá napísala napríklad aj historicko – fantastický román Evangeline.

Súčasťou reklamnej stratégie okolo propagácie románu je video, zverejnené napríklad aj na Youtube, ktoré má mierne erotický podtón.

Krátku pasáž z knihy v ňom zvodným hlasom číta napoly vyzlečený muž, ležérne sediaci v kresle.

Celkový erotický náboj je doladený detailným záberom na mužovu tvár, jeho sexi pohľad a šteklivé oliznutie palca pri otáčaní strany. Ako vystrihnuté z telenovely. Nuž každý si romantiku predstavuje inak 🙂

Román je príbehom Lady Madeline Parkerovej, ktorá kvôli manželstvu bez lásky utečie z mestečka  Parker Manor a zamestná sa v prímorskom hostinci pod rúškom anonymity.

Čoskoro sa zamiluje do príťažlivého námorníka a začína sa jej dilema. Madeline si musí vybrať či chce žiť usporiadaným životom alebo sa chce nechať strhnúť  vášnivým vzťahom s námorníkom.

Pozrite si spot:

KFC – Tender Wings of Desire: A Colonel Sanders Novella

Kampaň je trochu podobná slovenskej kampani s názvom Mocca Rande, ktorú v roku 2015 pre spoločnosť Tchibo spravila reklamná agentúra Effectivity powered by Publicis, a podobnosť je v tom, že ženám vo videu čítal z knihy Lagúna vášne herec a „macho“ Ján Koleník a zákazníčky s ním tak mohli zažiť online rande. Čítaj viac.

 

Vizitka kampane KFC:

Klient: Kentucky Fried Chicken
Projekt: Tender Wings of Desire
Formát: Kniha / Video / Sociálne média
Klientský kontakt: George Felix
Obsah: Tlačený román, digitálne video, sociálny obsah
Agentúra: Wieden + Kennedy Portland
Kreatívni riaditelia: Jason Kreher a Freddie Powell
Výkonní kreatívni riaditelia: Eric Baldwin and Jason Bagley
Copywriter: Michael Brandes
Umelecký riaditeľ: Nicole Blauw
Producent: Teresa Lai
Zodpovedný tím: Jesse Johnson, Rob Archibald and Madeline Parker
Produkčná spoločnosť: Wieden+Kennedy
Vydavateľská spoločnosť: Wieden+Kennedy
Outsourcingová autorka: Catherine Kovach
Kreatívni editori: Michael Brandes and Nicole Blauw
Ilustrátor: Michael Koelsch
Umelecký producent: Heather Smith-Harvey (W+K)

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne