15.3 C
Bratislava
piatok, 3. mája 2024

Etiketa z Coca-Coly môže byť vstupenkou na hudobný festival

Najčítanejšie

Spoločnosť Coca-Cola prišla s naozaj kreatívnym nápadom ako zvýšiť predajnosť svojho legendárneho nápoja medzi mládežou v Rumunsku.

Podľa prieskumu až 40 % rumunských tínedžerov v priebehu posledných mesiacov vôbec neochutnalo Coca-Colu, ale väčšina z nich sa počas minulého leta zúčastnila aspoň na jednom hudobnom festivale. Informáciu o novinke spoločnosti Coca-Cola na rumunskom trhu priniesol adweek.com.

Coca-Cola sa rozhodla tento fakt využiť vo svoj prospech a prišla so zaujímavým marketingovým ťahom, ktorý má podobu vstupenky na hudobný festival.

Presnejšie, vstup na hudobný festival môže milovníkovi tejto letnej zábavy zabezpečiť etika použitá na fľaši s Coca-Colou. Ibaže, nie každá etika je zároveň vstupenkou. Etiketu je potrebné zoskenovať v špeciálnej aplikácii, ktorá potvrdí, či ju možno použiť ako vstupenku na hudobný festival alebo nie.

Ideu kampane vytvorila reklamná agentúra McCANN Bukurešť, náramky môžu mať až osem rôznych vzorov a môžu umožniť vstup aj na jeden z najväčších hudobných festivalov v Rumunsku, transylvánsky Untold, ktorý bol nedávno na European Festival Awards vyhlásený za jeden z najlepších festivalov.

Kampaň podľa vyjadrení spoločnosti McCann oslovila až 75 % rumunskej mládeže a predaj nápoja sa zvýšil o 11 %.

Vizitka kampane:

Klient: Coca-Cola
Kreatívna Agentúra: McCann Bukurešť
Catalin Dobre – CCO, McCann Worldgroup Rumunsko
Alexandru Vasile – Copywriter, McCann Bukurešť
Lia Bira – umelecká riaditeľka, McCann Bukurešť
PR Agentúra: McCann RP Rumunsko
Digitálna Agentúra: MRM//McCann Rumunsko

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne