Spoločnosť Coca-Cola prišla s naozaj kreatívnym nápadom ako zvýšiť predajnosť svojho legendárneho nápoja medzi mládežou v Rumunsku.
Podľa prieskumu až 40 % rumunských tínedžerov v priebehu posledných mesiacov vôbec neochutnalo Coca-Colu, ale väčšina z nich sa počas minulého leta zúčastnila aspoň na jednom hudobnom festivale. Informáciu o novinke spoločnosti Coca-Cola na rumunskom trhu priniesol adweek.com.
Coca-Cola sa rozhodla tento fakt využiť vo svoj prospech a prišla so zaujímavým marketingovým ťahom, ktorý má podobu vstupenky na hudobný festival.
Presnejšie, vstup na hudobný festival môže milovníkovi tejto letnej zábavy zabezpečiť etika použitá na fľaši s Coca-Colou. Ibaže, nie každá etika je zároveň vstupenkou. Etiketu je potrebné zoskenovať v špeciálnej aplikácii, ktorá potvrdí, či ju možno použiť ako vstupenku na hudobný festival alebo nie.
Ideu kampane vytvorila reklamná agentúra McCANN Bukurešť, náramky môžu mať až osem rôznych vzorov a môžu umožniť vstup aj na jeden z najväčších hudobných festivalov v Rumunsku, transylvánsky Untold, ktorý bol nedávno na European Festival Awards vyhlásený za jeden z najlepších festivalov.
Kampaň podľa vyjadrení spoločnosti McCann oslovila až 75 % rumunskej mládeže a predaj nápoja sa zvýšil o 11 %.
Vizitka kampane:
Klient: Coca-Cola
Kreatívna Agentúra: McCann Bukurešť
Catalin Dobre – CCO, McCann Worldgroup Rumunsko
Alexandru Vasile – Copywriter, McCann Bukurešť
Lia Bira – umelecká riaditeľka, McCann Bukurešť
PR Agentúra: McCann RP Rumunsko
Digitálna Agentúra: MRM//McCann Rumunsko