15.3 C
Bratislava
piatok, 3. mája 2024

Modrá taška IKEA má viac spôsobov využitia. Pozrite si kampaň od agentúry Memac Ogilvy & Mather

Najčítanejšie

Obľúbená švédska nábytkárska spoločnosť IKEA sa tak ako mnoho iných spoločností, zaoberá aj otázkou trvalo udržateľného správania firmy, voči životnému prostrediu. V tejto súvislosti nedávno pobočka IKEA v Dubaji predstavila klasickú a legendárnu modrú tašku IKEA FRAKTA v novom šate a aj s návodom na širšie využitie. Informoval o tom portál adweek.com.

Koho by napadlo, že z tašky možno vyrobiť zásteru, podbradník pre dieťa, podložku na nohy, piknikovú deku a oveľa viac?

„Jednoducho sme vytlačili na vnútornej strane každej tašky inštruktážne čiary, čím sme z nej urobili niečo viac ako len obyčajnú tašku. Premenili sme ju na produkt s nekonečnými možnosťami. V podstate je to obrazom toho, čo je príznačné pre celý produktový rad Ikea,“ uviedla pre adweek.com agentúra Memac Ogilvy & Mather.

Návod ako si z tašky Ikea urobiť ďalšie užitočné veci, nájdete vo videu:

Portál Adweek.com, upozornil na dôležitú skutočnosť, že uvedené ďalšie využitie tašky je možné len s originálnou taškou IKEA, v žiadnom prípade to nepôjde s napodobeninou, ktorú vyrába dizajnérska spoločnosť Balenciaga.

Francúzsky módny dom Balenciaga sa inšpiroval predlohou modrej tašky IKEA, a ich nová kožená taška, ktorú nedávno módna značka odhalila sa až nápadne podobá na tú z IKEA.

Spoločnosť IKEA nemohla byť voči tejto skutočnosti ľahostajná a tak sa v spolupráci s partnerskou agentúrou Acne rozhodla spracovať tlačovú reklamu a sociálny post, v ktorom vtipne vysvetľuje rozdiely medzi taškou IKEA a taškou od spoločnosti Balenciaga.

Takže ako rozoznáte originál tašky Ikea od „napodobeniny“ značky Balenciaga? 🙂

1. Ak tašku potrasiete a ona šuští, je to naozaj pravá Ikea taška
2. Je multifunkčná. Môžete v nej nosiť hokejovú výbavu, tehly a dokonca aj vodu
3. Zamažte ju. Skutočnú tašku Ikea jednoducho opláchnete záhradnou hadicou, keď je špinavá
4. Zložte ju. Ste schopný zložiť ju tak, aby mala veľkosť malej peňaženky? Ak áno, gratulujeme
5. Pozrite sa dovnútra. Originál obsahuje autentickú značku Ikea
6. Cena. Len 0,99 dolárov (0,69 eur)

Balenciaga Carry Shopper L

Kreatívny riaditeľ agentúry Acne Johan Holmgren, sa pre AdFreak vyjadril, že odozva reklamnej odpovede IKEA bola veľmi rýchla.

Kreatívni ľudia z agentúry Acne sa v naozaj krátkom čase spojili s kolegami z Ikea Creative Hub a v priebehu jedného dňa pripravili celú novú reklamnú kampaň.

Hoci spoločnosť Balenciaga oficiálne nepotvrdila, že taška je kópiu tašky Ikea, len ťažko niekto uverí. Aj Johan Holmgren sa vyjadril, že to bol od spoločnosti Balenciaga brilantný a neočakávaný krok.

Dokonca tento krok označil ako flirt a on flirty miluje, tak prečo ho neopätovať. A tak vznikla táto vtipná reklamná reakcia.

Portál Adweek.com zverejnil aj reakciu zástupcu spoločnosti Ikea:

„Sme hlboko polichotení, že taška Balenciaga sa tak veľmi podobá ikonickej udržateľnej modrej taške Ikea za 0,99 centov. Nič je tak dobré ako všestrannosť skvelej veľkej modrej tašky!“

Ešte pre porovnanie, kožená modrá taška od značky Balenciaga stála viac ako 2-tisíc dolárov, no ako vtipne hovorí Ikea, jej využitie je vzhľadom na vysokú cenu veľmi obmedzené.

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne