12.9 C
Bratislava
pondelok, 6. mája 2024

Obdoba amerického nákupného sviatku „Black Friday“ odštartuje aj v Datarte

Najčítanejšie

Od pondelka 20. do nedele 26. novembra môžu zákazníci v rámci akcie „Čierny týždeň“ nakupovať v kamenných predajniach Datart a na e-shope www.datart.sk výhodnejšie. Zľavy až 80% sa budú vzťahovať na celý rad tovaru od príslušenstva, drobnej elektroniky, smartphonov, cez herné konzoly a televízie, až po veľké domáce spotrebiče, teda všetky vianočné bestsellery.

Čierny piatok získal svoje pomenovanie kvôli zápcham a komplikáciám, ktoré spôsobuje zvýšený počet ľudí v mestách. Tento americký nákupný sviatok sa udomácnil aj na Slovensku. Datart sa do neho zapája už po tretíkrát.

Pre enormný záujem v roku 2014, kedy organizoval Čierny piatok prvýkrát, už vlani akciu predĺžil na celý týždeň. Čierny týždeň organizuje Datart iba raz ročne, zákazníci tak majú jedinečnú šancu nakúpiť vianočné darčeky za veľmi výhodné ceny.

„Záujem zákazníkov o tovar v rámci Čierneho týždňa bol vlani obrovský hlavne v našom e-shope, kde nám tržby vzrástli oproti bežným dňom o 73%. Ihneď prvý deň sa vypredali najzaujímavejšie kúsky z malých kuchynských spotrebičov a produktov starostlivosti o telo. Po celý týždeň najviac zákazníci nakupovali herné konzoly, mobilné telefóny a televízie. Naopak najmenší záujem bol o veľké kuchynské spotrebiče,“ hodnotí Iva Pavlousková, tlačová hovorkyňa spoločnosti Datart, akciu v minulom roku.

Niektoré predajne Datartu hlásili dokonca 50% nárast zákazníkov, firma preto posilnila smeny, čo urobí aj tento rok. Zľavnený tovar si môžu zákazníci kúpiť v niektorej z kamenných predajní Datart alebo na e-shope www.ciernytyzden.sk.

Datart je popredný maloobchodný predajca zameraný na spotrebnú elektroniku. Na českom a slovenskom trhu pôsobí už od roku 1990. V súčasnej dobe má 51 kamenných predajní, 6 Datart kuchynských štúdií a 2 e-shopy. Spoločnosť zamestnáva 1 200 pracovníkov a disponuje vlastným distribučným centrom. Vo finančnom roku 2016/2017 dosiahli prevádzkové výsledky hospodárenia 1,6 miliónu EUR a čistý obrat viac ako 214,8 miliónov EUR. V tomto roku Datart pokračuje v expanzii, modernizuje jednak existujúce a zároveň otvára nové predajne.

(ts)

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne