Accenture Interactive je globálna spoločnosť poskytujúca odborné služby v oblasti manažérskeho poradenstva, systémovej integrácie a outsourcingu, ktorá v posledných rokoch výrazne vzrástla.

V dôsledku zmeny spotrebiteľských preferencií v oblasti reklamy spoločnosť Accenture Interactive pristúpila ku kúpe reklamnej agentúry Droga5.

V minulosti sa reklamný priemysel zameriaval na reklamy, ktoré priťahovali pozornosť spotrebiteľa. Teraz je to, ale o poskytovaní širších skúseností pre spotrebiteľov.

Konkurenčné prostredie marketingu sa rýchlo mení, čo núti aj spoločnosť Accenture Interactive rozširovať a rozvíjať svoje služby.

„Spolupracujeme s klientmi, aby sme zistili, ako spotrebitelia kupujú konkrétne produkty a služby,“ pre The New York Times uviedol Brian Whipple, výkonný riaditeľ spoločnosti Accenture Interactive.

Keďže sa spoločnosť púšťa do odvážnejších projektov pre značky, potrebuje mať stratégiu pre média a reklamu. Toto je oblasť, v ktorej Droga5 vyniká.

Kúpa reklamnej agentúry Droga5 spoločnosťou Accenture Interactive bola v príprave takmer rok a mala by sa úspešné dokončiť v máji 2019. Krycie meno pre rokovanie o kúpe bolo „„Stellwagen“. Reklamná agentúra Droga5, ktorá zamestnáva viac ako 500 ľudí, sa tak stane súčasťou Accenture Interactive.

Podľa Grega Paula, riaditeľa spoločnosti R3, ale môže táto kúpa spôsobiť viaceré problémy.

„Bude to výzva zmiešať tieto dve kultúry, pretože sú celkom odlišné,“ pre The New York Times uviedol Greg Paul.

Spoločnosť Accenture získala v posledných rokoch viacero firiem, no Droga5 je jej najväčší nákup. Accenture Interactive očákáva, že kúpa reklamnej agentúry jej prinesie väčší vplyv v Severnej Amerike.

David Droga zostane aj naďalej kreatívnym riaditeľom reklamnej agentúry.

Výkonný riaditeľ spoločnosti Accenture Interactive Brian Whipple pre The New York Times uviedol, že prácu spoločnosti Accenture Interactive v oblasti zákazníckych skúseností vníma ako novú kategóriu.

Podľa neho je lepšie spolupracovať s reklamnými agentúrami ako bojovať proti nim.

Podľa mnohých analytikov a investorov, ale takéto partnerstvá a spojenia predstavujú hrozbu, pretože konzultačné firmy neinvestujú do tvorivosti.

Pozrite si ukážku spotov z dielne agentúry Droga5:

Puma – Valentine’s Day – Love = Football

The New York Times – The Truth Is Hard

SEAT – The new SEAT Leon CUPRA. A Race Car Set Free.

Under Armour – Rule Yourself: Michael Phelps

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu