15.5 C
Bratislava
sobota, 18. mája 2024

Každý deň vedie na trhu v hlavnom vysielacom čase televízia JOJ 

Najčítanejšie

V auguste televízia JOJ potvrdzuje svoje postavenie jednotky na trhu, v uplynulý týždeň bola lídrom v prime time každý deň. Má najsledovanejšie spravodajstvo, vlastnú tvorbu aj víkendové filmy.

Televízia JOJ bola v prvý augustový týždeň neohrozeným lídrom v hlavnom vysielacom čase, slovenskému trhu kraľovala každý deň.

Najvyššiu sledovanosť 8,1 % dosiahla v pondelok 3. 8., najväčší podiel na trhu 22,0 % si pripísala včera. Celkovo mala JOJ Group v pondelok 10,4 % sledovanosť a v nedeľu 28,3 % podiel.

Najsledovanejším programom týždňa z ponuky všetkých slovenských televízií bolo Najlepšie počasie, ktoré s 529-tisíc divákmi dosiahlo až 11,4 % sledovanosť a 29,2 % podiel.

Druhou najsledovanejšou reláciou trhu boli Noviny TV JOJ, ktoré si v pondelok nenechalo ujsť 488-tisíc divákov a zaznamenali tak 10,5 % sledovanosť a 28,8 % podiel. Šport včera dosiahol 8,4 % sledovanosť a 22,3 % podiel na trhu.

Nespravodajským reláciám aj v auguste kraľuje Inkognito, ktorému v porovnaní s uplynulým týždňom ešte vzrástli čísla, keď ho tento pondelok sledovalo 377-tisíc divákov a najobľúbenejšia zábavná show tak dosiahla 8,1 % sledovanosť a 19,7 % podiel.

Najsledovanejším filmom týždňa sa stala nedeľná premiéra kinohitu Tri billboardy kúsok za Ebbingom na JOJke, so 7,6 % sledovanosťou a 20,9 % podielom, pričom konkurenčný film Parker dosiahol na Markíze len 13,6 % podiel.

Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.

© 2004 – 2020 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; JOJ Group

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne