14.2 C
Bratislava
piatok, 29. marca 2024

RTVS na vrchole rebríčkov sledovanosti počas víkendu. Úvodné zápasy slovenskej reprezentácie na MS v hokeji sledovali státisíce divákov

Najčítanejšie

Víkendový prime-time patril programom RTVS. V piatok a v sobotu sa celkovo najsledovanejšími programami stali priame prenosy z úvodných zápasov slovenskej reprezentácie na MS v hokeji 2023. RTVS prilákala divákov tradične aj zábavnými reláciami a vysokej sledovanosti sa tešil aj nedeľný seriál Hotel Portofino či diskusná relácia O 5 minút 12.

V piatok popoludní si úvodný zápas Slovenska s Českou republikou na MS 2023 v hokeji na :Športe nenechalo ujsť až 657.000 divákov pri trhovom podiele 50,4 % v cieľovej skupine 12+ a na webe dosiahol zápas 337.201 pozretí.

V cieľovej skupine 12-54 dosiahol športový prenos podiel na trhu až 61,8 % a stal sa najsledovanejším televíznym programom dňa. Večerný hokejový duel Lotyšska s Kanadou si pozrelo 129.000 divákov pri trhovom podiele 7,5 % a zápas Fínska s USA 125.000 divákov pri trhovom podiele 8,3 % v univerzálnej cieľovej skupine.

Na Jednotke patril piatkový prime-time premiérovej epizóde súťažno-zábavnej šou Milujem Slovensko, ktorú si nenechalo ujsť 340.000 divákov pri trhovom podiele 18,7 % v cieľovej skupine 12+ a relácia bola v danom čase lídrom na trhu.

Nasledovala cestovateľská relácia Cestou necestou, ktorú si pozrelo 211.000 divákov pri trhovom podiele 13,8 % v univerzálnej cieľovej skupine. Dvojka prilákala divákov seriálom Alžbetin dvor (69.000 divákov, shr 3,8 %). Nasledovala talkšou Trochu inak s Adelou, ktorú si nenechalo ujsť 66.000 divákov pri trhovom podiele 4,9 % v cieľovej skupine 12+.

Sobotný večer ovládol hokejový zápas Slovenska s Lotyšskom na MS 2023 v hokeji na :Športe. Hokejový duel si nenechalo ujsť až 806.000 divákov pri trhovom podiele 41,6 % v cieľovej skupine 12+ a na webe dosiahol zápas 243.299 pozretí.

V cieľovej skupine 12-54 dosiahol športový prenos podiel na trhu až 54,5 % a stal sa najsledovanejším televíznym programom dňa. Popoludní si zápas Nórska s Kazachstanom pozrelo 143.000 divákov pri trhovom podiele 14,5 % v univerzálnej cieľovej skupine 12+ a v danom čase bol športový prenos jednotkou v sledovanosti. Divákov zaujali aj zápasy zo záznamu: Švajčiarsko – Slovinsko (70.000 divákov, shr 0,5 %), Francúzsko – Rakúsko (49.000 divákov, shr 6,5 %).

Jednotka oslovila divákov počas sobotného večera už tradične zábavou. Divákov prilákala k televíznym obrazovkám šou Záhady tela, ktorú si nenechalo ujsť 297.000 divákov pri trhovom podiele 14,5 % v univerzálnej cieľovej.

Záujmu divákov sa tešila aj talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorú sledovalo 311.000 divákov pri trhovom podiele 18,3 % v cieľovej skupine 12+ a po skončení hokejového prenosu na :Športe bola lídrom v sledovanosti. Diváci si v noci pozreli aj reprízu novej relácie RTVS Hit roka, ktorá dosiahla sledovanosť 154.000 divákov pri trhovom podiele 16,4 % v cieľovej skupine 12 + a v danom čase bola taktiež jednotkou v sledovanosti.

V nedeľu bol najsledovanejším hokejovým zápasom na MS 2023 v hokeji na :Športe večerný duel Českej republiky s Kazachstanom, ktorý si nenechalo ujsť 230.000 divákov pri trhovom podiele 11,6 % v cieľovej skupine 12+.

Divákov prilákali k televíznym obrazovkám aj zápas Nórsko – Švajčiarsko (183.000 divákov, shr 14,3 %), Slovinsko – Kanada (129.000 divákov, shr 10,7 %) a USA – Maďarsko (76.000 divákov, shr 6,7 %).

V nedeľu na poludnie prilákala divákov k televíznym obrazovkám diskusná relácia O 5 minút 12, ktorá sa v danom čase stala najsledovanejšou televíznou reláciou. Na Jednotke si ju nenechalo ujsť 308.000 divákov pri trhovom podiele 25 % v cieľovej skupine 12+.

Na spravodajskom okruhu :24 sledovalo reláciu ďalších 82.000 divákov pri trhovom podiele 6,7 % v univerzálnej cieľovej skupine. Nasledovala vynovená publicistická relácia Občan za dverami s Patrikom Hermanom, ktorá v silnej konkurencii dosiahla sledovanosť až 153.000 divákov pri trhovom podiele 11,6 % v cieľovej skupine 12+.

V nedeľu večer si diváci Jednotky nenechali ujsť štart nového seriálu Hotel Portofino. Prvú epizódu si pozrelo 251.000 divákov pri trhovom podiele 13,6 % v univerzálnej cieľovej skupine a v prime-time sa stal najsledovanejšou televíznou reláciou.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne