1.7 C
Bratislava
pondelok, 11. decembra 2023

Poznáme levov z „Jamy levovej“ – novej televíznej šou TV Markíza o odvážnych podnikateľoch

Najčítanejšie

Vďaka reality šou „Dragons´ Den“ počas 22 rokov vysielania vložili investori do podnikov približne 600 miliónov dolárov. Na Slovensku sa bude šou volať „Jama levova“ a na obrazovky ju počas jesene prinesie televízia Markíza v spolupráci so Slovenskou sporiteľňou.

Dnes už poznáme mená levov, ktorí budú v šou investovať. Šou Jama levova je zameraná na odvážnych podnikateľov, ktorí sa neboja predstúpiť pred náročných investorov. Ak ich presvedčia, že oni sú tí praví, môžu pre svoj originálny biznis získať nielen peniaze.

Formát Dragons´Den má pôvod v Japonsku, kde ho vymyslela a v roku 2001 prvý raz uviedla na obrazovky Nippon TV. Celosvetovo ho distribuuje spoločnosť Sony Pictures Television a vysielalo sa už viac ako 40 adaptácií, napríklad ako Shark Tank, Die Höhle der Löwen, Imperiul Leilor či Den D v Česku. Šou má na konte už viac než 30 ocenení, napríklad v USA získal štyri roky po sebe prestížnu cenu Emmy.

Princíp šou je jednoduchý. Podnikatelia predstavia svoj nápad či už existujúcu firmu piatim investorom, ktorí do najlepších či najzaujímavejších projektov vložia svoje vlastné peniaze a pomôžu im uspieť aj odbornými radami či cennými kontaktmi. Výmenou získajú podiel vo firme. Záujemcovia môžu mať už existujúcu firmu z akéhokoľvek odvetvia alebo len nápad. Malý biznis, rodinná firma, miliónový startup, ktorý potrebuje silného partnera, aby prerazil vo svete.

„Pre tento feel-good formát je mimoriadne dôležitá vysoká kvalita castingu. Záleží nám na čo najväčšom počte investícií, preto sme hľadali nápady a projekty, ktoré budú mať reálnu šancu našich neúprosných investorov presvedčiť, že za to stoja. Diváčky a diváci sa tak môžu tešiť na množstvo naozaj zaujímavých, nevšedných a inovatívnych podnikateľských projektov,“ vysvetľuje Silvia Majeská, programová riaditeľka skupiny Markíza.

Slovenská sporiteľňa sa podpore začínajúcich podnikateľov venujeme dlhé roky a ako jediná banka financuje ich biznis úplne od začiatku. „Ako najväčšej banke na Slovensku nám záleží na úspešnom príbehu krajiny. Jeho súčasťou by malo byť zdravé podnikateľské prostredie. Dlhšiu dobu sme hľadali formát, ktorý by nám pomohol priniesť zaujímavé podnikateľské príbehy širšej verejnosti a s televíziou Markíza sme našli spoločnú reč, ktorej výsledkom je šou Jama levová. Veríme, že môže prispieť k rozvoju podnikavosti Sloveniek a Slovákov,“ uviedla Dáša Juríková, riaditeľka Brand hubu Slovenskej sporiteľne.

Televízia Markíza ešte v priebehu marca a apríla zverejnila castingové video k novej show:

Predstavujeme päticu nekompromisných investorov:

(ts)

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne