22 C
Bratislava
sobota, 11. mája 2024

Nový seriálový hit RTVS Čas nádejí stále nad polmiliónovou hranicou

Najčítanejšie

Nový historický seriál RTVS Čas nádejí potvrdil svoj úspech u divákov aj druhou epizódou.  Tú si v nedeľnom prime-time nenechalo ujsť až 507.000 divákov a seriál sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Historický úspech si počas nedeľného prime-time na konto pripísala aj spravodajská RTVS :24.

Priamy prenos zo slávnostného udeľovania štátnych vyznamenaní si večer pozrelo až 126.000 divákov. Diváckemu záujmu sa tešila aj politická diskusná relácia O 5 minút 12, ktorú na Jednotke a RTVS :24 sledovalo celkom až 557.000 divákov a stala sa tak celkovo najsledovanejšou nedeľnou politickou diskusnou reláciou.

V nedeľu 15. januára ponúkla RTVS divákom na Jednotke druhú epizódu pôvodného 8-dielneho historického seriálu Čas nádejí. V prime-time si ju pozrelo až 507.000 divákov pri trhovom podiele 23 % v cieľovej skupine 12+ a seriál bol lídrom aj v cieľovej skupine 13-55 s trhovým podielom 19,4 %.

Relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Po seriálovej premiére ponúkla Jednotka neskôr večer záznam zo slávnostného udeľovania štátnych vyznamenaní, ktorý prilákal k televíznym obrazovkám 165.000 divákov pri trhovom podiele 11,7 % v univerzálnej cieľovej skupine.

Historicky najvyššiu sledovanosť dosiahla počas nedeľného prime-time spravodajská RTVS :24. Priamy prenos z udeľovania štátnych vyznamenaní si pozrelo až 107.000 divákov pri trhovom podiele 5,8 % v univerzálnej cieľovej skupine.

V nedeľu počas dňa prilákala divákov k televíznym obrazovkám diskusná relácia O 5 minút 12, ktorá sa v danom čase stala najsledovanejšou televíznou reláciou. Na Jednotke si ju nenechalo ujsť 472.000 divákov pri trhovom podiele až 31,8 % v cieľovej skupine 12+.

Na spravodajskom okruhu :24 sledovalo reláciu ďalších 85.000 divákov pri trhovom podiele 5,7 % v univerzálnej cieľovej skupine. Nasledovala publicistická relácia Občan za dverami s Patrikom Hermanom, ktorá v silnej konkurencii dosiahla sledovanosť 227.000 divákov pri trhovom podiele 15,5 % v cieľovej skupine 12+.

RTVS sa tešila vysokej sledovanosti aj počas predchádzajúcich dní. V piatok si premiéru prvej novoročnej epizódy súťažnej šou Milujem Slovensko na Jednotke pozrelo 390.000 divákov pri trhovom podiele 20,5 % v cieľovej skupine 12+ a relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Vysokej sledovanosti sa tešila aj cestopisná relácia Cestou necestou, ktorú si pozrelo 211.000 divákov pri trhovom podiele 13,7 % v univerzálnej cieľovej skupine.

V sobotu večer oslovila Jednotka divákov premiérovou epizódou šou Záhady tela, ktorú si nenechalo ujsť 352.000 divákov pri trhovom podiele 18,1 % v univerzálnej cieľovej skupine. Záujmu divákov sa tešila aj talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorú sledovalo 300.000 divákov pri trhovom podiele 17,4 % v cieľovej skupine 12+. V noci ponúkla Jednotka divákom reprízu relácie Hit roka, ktorú sledovalo 117.000 divákov pri trhovom podiele 10,4 % v univerzálnej cieľovej skupine.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne