Zábavné formáty, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou vysielacej štruktúry, vyniesli Jednotke RTVS prvenstvo v sledovanosti počas sobotňajšieho večera. Súťažno-zábavná šou Záhady tela a následne talkšou Petra Marcina Neskoro večer sa jednoznačne stali najsledovanejšími programami dňa.
Seriálová novinka Toni – pôrodný asistent si vybudovala stabilnú divácku základňu a teší sa vysokej obľube. Seriál sa v nedeľu večer stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Súťažná šou Milujem Slovensko láka divákov k obrazovkám aj pri reprízových vydaniach.
V piatok večer si súťažnú šou Milujem Slovensko pozrelo na Jednotke 247.000 divákov pri trhovom podiele 16,1 % v cieľovej skupine 12+ a stala sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa v hlavnom vysielacom čase. Dlhodobo obľúbený program diváci pravidelne sledujú, aj v jeho reprízových vydaniach. Cestopisnú reláciu Cestou necestou, ktorá bežala následne, videlo 185.000 divákov pri trhovom podiele 13,3 % v univerzálnej cieľovej skupine.
Jednotka RTVS kraľovala televíznemu trhu predovšetkým počas sobotňajšieho večera. Jej zábavné formáty obsadili prvé dve priečky v celkovej sledovanosti počas dňa. Premiérovú epizódu súťažno-zábavnej šou Záhady tela si nenechalo ujsť 323.000 divákov pri trhovom podiele 22 % v cieľovej skupine 12+. Relácia sa stala celkovo najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Diváckemu záujmu sa následne tešila aj talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorú si pozrelo 289.000 divákov pri trhovom podiele 20,4 % v univerzálnej cieľovej skupine.
Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa v nedeľu stal nemecký seriál Toni – pôrodný asistent, ktorý sa teší výraznej diváckej obľube. Seriál si naďalej udržiava svoju sledovanosť a diváci sa k nemu každú nedeľu vracajú. Ďalšiu premiérovú epizódu seriálu si pozrelo 289.000 divákov pri trhovom podiele 15,8 % v univerzálnej cieľovej skupine.
Nedeľné poobedie patrilo politickej diskusnej relácii O 5 minút 12, ktorú si na Jednotke a RTVS :24 pozrelo spolu 330.000 divákov. Na Jednotke si ju nenechalo ujsť 276.000 divákov pri trhovom podiele 27 % v cieľovej skupine 12+.
Na spravodajskom okruhu :24 sledovalo reláciu ďalších 54.000 divákov pri trhovom podiele 5,3 % v univerzálnej cieľovej skupine. Nasledovala publicistická relácia Občan za dverami s Patrikom Hermanom, ktorú videlo 248.000 divákov pri trhovom podiele 24,2 % v cieľovej skupine 12+.
Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
(ts)