19.9 C
Bratislava
streda, 14. mája 2025

Diváci Jednotky ostali verní zaujímavej programovej ponuke Slovenskej televízie aj počas letných prázdnin

Najčítanejšie

Súťažná šou Milujem Slovensko je stálicou programovej štruktúry Jednotky. Divácky obľúbená relácia sa v piatok stala celkovo najsledovanejším nespravodajským programom dňa aj vo svojom reprízovom vydaní.

Sobotňajší večer patril ďalšiemu zo série romantických filmov Láska na Elbe, ktorý vyniesol Jednotke prvenstvo v hlavnom vysielacom čase a stal sa celkovo najsledovanejším nespravodajským programom dňa na trhu. Svojich skalných fanúšikov si našiel aj kultový slovenský film Nevera po Slovensky, ktorý Jednotka divákom ponúkla v nedeľu večer.

V piatok večer si obľúbenú súťažnú šou Milujem Slovensko pozrelo na Jednotke 203.000 divákov pri trhovom podiele 15,4 % v cieľovej skupine 12+ a stala sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Diváci následne sledovali aj cestopisnú reláciu Cestou necestou, ktorú videlo 140.000 divákov pri trhovom podiele 11,5 % v univerzálnej cieľovej skupine.

Sobotňajší večer patril romantickému filmu Láska na Elbe, ktorý prilákal k televíznym obrazovkám 216.000 divákov pri trhovom podiele 15,3 % v cieľovej skupine 12+. Vďaka tomu bol najsledovanejším programom Jednotky počas dňa a zároveň sa stal celkovo najsledovanejším nespravodajským programom na trhu počas soboty.

Nasledovala talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorú si pozrelo 144.000 divákov pri trhovom podiele 13,8 % v univerzálnej cieľovej skupine. Najsledovanejším programom okruhu :Šport bol prenos z 20. etapy Tour de France 2024, ktorý sledovalo 47.000 divákov pri trhovom podiele 6,1 % v cieľovej skupine 12+.

Divákov Jednotky oslovila programová ponuka aj počas nedele. V hlavnom vysielacom čase sledovali kultový slovenský film Nevera po Slovensky, ktorý si nenechalo ujsť 173.000 divákov pri trhovom podiele 11,3 % v univerzálnej cieľovej skupine. V popoludňajších hodinách ostali diváci Jednotky verní detektívke od Agathy Christie: Poirot VII., ktorú si pozrelo 111.000 divákov pri trhovom podiele 12 % v cieľovej skupine 12+.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk. Podporte našu prácu cez PayPal

Ďalšie články

Aktuálne