12.7 C
Bratislava
štvrtok, 3. októbra 2024

Spravodajský okruh :24 Slovenskej televízie a rozhlasu si v nedeľu aspoň na tri minúty zaplo až 910 tisíc divákov

Najčítanejšie

Najsledovanejšou udalosťou uplynulého víkendu bola povodňová situácia na území Slovenska. Spravodajský okruh :24 poskytoval verejnosti počas celého víkendu najaktuálnejšie informácie. V nedeľu si stanicu aspoň na tri minúty zaplo až 910 tisíc divákov, čo predstavuje takmer 20 % z populácie 12+.

V porovnaní s konkurenčnými spravodajskými stanicami (JOJ 24, TA3) dosiahla v tento deň najvyšší výkon v celom dni aj v hlavnom vysielacom čase. Piatkový večer patril súťažno-vedomostnej šou Čo ja viem, ktorú si nenechalo ujsť vynikajúcich 375 tisíc divákov. Relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa, pričom aspoň na 3 minúty si ju zaplo až 601 tisíc divákov. Jednotka obhájila prvenstvo aj počas soboty.

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa stala súťažno-zábavná relácia Záhady tela, ktorú videlo viac ako 320 tisíc divákov. Relácia dosiahla výborné výsledky aj napriek silnej konkurencii zábavných formátov v hlavnom vysielacom čase. V nedeľu, na sviatok Sedembolestnej Panny Márie, Jednotka odvysielala priamy prenos svätej omše z Národnej svätyne Baziliky Sedembolestnej Panny Márie v Šaštíne-Strážach.

Najsledovanejšou udalosťou uplynulého víkendu bola povodňová aktivita na území Slovenska. Spravodajský okruh :24 poskytoval verejnosti počas celého víkendu najaktuálnejšie informácie k povodňovej situácii a výhľadu na nasledujúce dni. Správy :24 vysielané v nedeľu na poludnie si pozrelo až 103 tisíc divákov pri trhovom podiele 8,3 % v cieľovej skupine 12+. Podobné výsledky dosiahlo aj Počasie doobeda. 24-ka dosiahla počas celého dňa tretí najvyšší podiel na trhu a druhú najvyššiu sledovanosť od spustenia programovej služby.

V rámci dňa ju sledovalo v priemere 35 tisíc divákov s podielom na trhu na úrovni 3,9 % v univerzálnej cieľovej skupine. Aspoň na tri minúty si ju zaplo 910 tisíc divákov, čo predstavuje takmer 20 % z populácie 12+. V prime time dosiahla priemernú sledovanosť 42 tisíc divákov pri trhovom podiele 2,2 % v univerzálnej cieľovej skupine. V porovnaní s konkurenčnými spravodajskými stanicami (JOJ 24, TA3) dosiahla počas nedele najvyšší výkon v celom dni aj v hlavnom vysielacom čase.

Piatkový večer patril súťažno-vedomostnej šou Čo ja viem, ktorú si nenechalo ujsť skvelých 375.000 divákov pri trhovom podiele 22,1 % v univerzálnej cieľovej skupine. Oproti minulému týždňu stúpla sledovanosť o viac ako 90.000 divákov. Relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa, pričom aspoň na 3 minúty si ju zaplo až 601.000 divákov. Diváci si následne pozreli aj premiérový diel cestopisnej relácie Cestou necestou, ktorý videlo 157 tisíc divákov pri trhovom podiele 11,8 % v cieľovej skupine 12+.

Z podvečernej programovej ponuky si diváci Jednotky vybrali vedomostnú súťaž Duel, ktorú sledovalo 259 tisíc divákov pri trhovom podiele 18,8 % v univerzálnej cieľovej skupine. Diváci Dvojky si neskôr večer vychutnali aj premiérový diel talkšou Trochu inak s Adelou, ktorý si pozrelo 72 tisíc divákov pri trhovom podiele 5,6 % v cieľovej skupine 12+.

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa počas soboty stala súťažno-zábavná relácia Záhady tela. Premiérovú epizódu videlo 327 tisíc divákov pri trhovom podiele 18 % v univerzálnej cieľovej skupine. Relácia dosiahla výborné výsledky aj napriek silnej konkurencii zábavných formátov v hlavnom vysielacom čase. Jej sledovanosť narástla medzitýždenne o viac ako 90 tisíc divákov. Nasledovala talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorá si získala 225 tisíc divákov pri trhovom podiele 15,1 % v cieľovej skupine 12+.

Sobotňajšie hobby magazíny na Dvojke patria dlhodobo k divácky mimoriadne obľúbeným formátom. Vynikajúce výsledky sledovanosti pravidelne dosahuje Farmárska revue, ktorá oslovila 104 tisíc divákov pri trhovom podiele 10 % v univerzálnej cieľovej skupine. Z noviniek tejto sezóny divákov zaujal nový magazín s názvom Komu sa nelení, tomu sa zelení, ktorým sprevádza Lacko Cmorej. Program si pozrelo 75 tisíc divákov pri trhovom podiele 7,2 % v cieľovej skupine 12+.

Pre divákov a poslucháčov Slovenskej televízie a rozhlasu bol v nedeľu 15. septembra na sviatok Sedembolestnej Panny Márie pripravený bohatý tematický program. Jednotka odvysielala o 10.30 h priamy prenos svätej omše z Národnej svätyne Baziliky Sedembolestnej Panny Márie v Šaštíne-Strážach, ktorý si nenechalo ujsť 142 tisíc divákov pri trhovom podiele 12,4 % v cieľovej skupine 12+. Jednotka oslovila divákov svojou overenou programovou ponukou aj v nedeľu popoludní, kedy sledovanosť kontinuálne stúpala.

Obľúbená detektívka Agatha Christie: Poirot X. si získala 138 tisíc divákov pri trhovom podiele 11,2 % v univerzálnej cieľovej skupine. Po nej si diváci pozreli slovenskú klasiku Červené víno, ktoré videlo 150 tisíc divákov pri trhovom podiele 12,4 % v cieľovej skupine 12+. Oba programy vyniesli Jednotke v danom vysielacom čase prvé miesto na trhu. Ešte vyšší počet divákov si získala koprodukčná dobová veselohra Dáždnik svätého Petra, ktorú sledovalo 171 tisíc divákov pri trhovom podiele 12,5 % v univerzálnej cieľovej skupine.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne