14.8 C
Bratislava
streda, 30. apríla 2025

Poľský reťazec Biedronka odkladá vstup na slovenský trh

Najčítanejšie

Poľský maloobchodný reťazec Biedronka, známy svojimi nízkymi cenami a širokým sortimentom, oznámil posun termínu otvorenia svojich prvých predajní na Slovensku. Pôvodne plánované otvorenie do konca roka 2024 sa presúva na prvý štvrťrok 2025.

Dôvody odkladu

Spoločnosť Jerónimo Martins, vlastník siete Biedronka, uviedla, že prípravný proces na vstup na nový trh je náročnejší, než sa očakávalo. „S cieľom zabezpečiť všetky formality súvisiace s procesom otvorenia vrátane potrebných licencií a aby sme sa riadne pripravili na začiatok prevádzky, predpokladáme otvorenie prvých predajní v prvom štvrťroku 2025,“ uviedla spoločnosť pre portál Aktuality.sk.

Plánované lokality

Prvé predajne Biedronka na Slovensku by sa mali otvoriť v mestách:

• Levice
• Nové Zámky
• Považská Bystrica
• Senica
• Zvolen
• Miloslavov pri Bratislave

Nedávno spoločnosť spustila aj slovenskú webovú stránku biedronka.sk, kde prezentuje svoju históriu a kariérne príležitosti pre záujemcov o prácu.

Očakávania na trhu

Vstup Biedronky na slovenský trh by mohol zvýšiť konkurenciu medzi maloobchodnými reťazcami, čo by potenciálne viedlo k lepším cenám a širšiemu sortimentu pre spotrebiteľov. Reťazec je v Poľsku obľúbený pre svoj dôraz na cenovú dostupnosť a pestrú ponuku potravín i nepotravinového tovaru.

Napriek posunu termínu otvorenia zostáva Biedronka odhodlaná vstúpiť na slovenský trh a priniesť slovenským zákazníkom svoje produkty a služby.

Reťazec Kaufland aktuálne v kampani reagoval na oneskorený vstup Biedronky na trh, reaguje wordingom, ale i vizuálne použitím prvku loga Biedronky:

billboard Kaufland, Púchovská ulica, Rača, 23.1.2025 (autor foto: Marián Luha, Račiansky Večerník)

Bedronka v predstihu predstavila na svojej stránke zatiaľ tri slovenské produkty, ktoré bude mať v ponuke za „nízke ceny každý deň,“ ako znie jej slogan: slovenský jogurt značky Fruvita, slovenskú tresku značky Marinero a slovenský syr značky Delikate.

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne