Medzinárodná reklamno-technologická spoločnosť Eskimi, pôvodom z Litvy, oznámila svoj vstup na slovenský trh. Pre zadávateľov reklamy a mediálne agentúry to znamená rozšírenie možností v oblasti programatickej reklamy a prístup k inovatívnym kreatívnym formátom s globálnym dosahom.
„Vstup na slovenský trh je pre Eskimi kľúčovým míľnikom. Rast krajiny, dynamický startupový ekosystém a dôraz na inovácie nám jasne ukázali, že chceme byť súčasťou tohto trhu. Chceme pomôcť lokálnym zadávateľom reklamy presadiť ich značky v presýtenom digitálnom prostredí,“ uviedol Vytautas Paukstys, CEO Eskimi.
Eskimi spolupracuje s globálnymi značkami, ako sú Samsung, Nissan, Unilever alebo Coca-Cola. Slovenským zadávateľom prináša nielen široké programatické možnosti, ale aj pokročilé kreatívne formáty založené na dátach. Spoločnosť disponuje vlastným kreatívnym štúdiom, ktoré nastavuje trendy v oblasti rich media, a súčasne sa sústredí na meranie efektivity kampaní.
Michal Ťoupalík, Country Manager Eskimi pre Slovensko a Česko, upozorňuje, že mnohé digitálne reklamy strácajú svoj efekt, pretože trh sa naďalej spolieha na štandardné metriky viditeľnosti. Tie sa však stávajú zastaranými a nedokážu dostatočne vyhodnotiť skutočný dopad kampaní.
„Chceme túto situáciu zmeniť. Naši klienti na Slovensku budú môcť využívať integrované služby popredných nástrojov umelej inteligencie a neurovied – Lumen a Neurons – na meranie pozornosti a optimalizáciu kreatív,“ hovorí Michal Ťoupalík. Okrem toho spoločnosť vytvára štúdie dopadu na značku (brand lift), ktoré pomáhajú vyhodnotiť celkovú zapamätateľnosť značky, povedomie o nej, zámer a priazeň.
„Máme bohaté skúsenosti s uvádzaním inovácií na rôzne trhy a chceme ich využiť aj na podporu slovenských firiem. Pomôžeme im nájsť rovnováhu medzi kreatívnym rozprávaním príbehov a meraním kampaní na základe vedeckých dát. Plánujeme tiež organizovať vzdelávacie podujatia, zdieľať osvedčené postupy z oblasti AdTech a pomôcť firmám zvyšovať návratnosť investícií a podporovať rast predaja,“ dodáva Ťoupalík.
Eskimi vzniklo v roku 2006 ako sociálna sieť s 25 miliónmi používateľov, prevažne v Afrike. Dnes je spoločnosť popredným hráčom v oblasti AdTech a kreatívnou a mediálnou platformou pôsobiacou vo viac ako 40 krajinách sveta.
Eskimi je globálna platforma pre kreatívne a mediálne technológie, ktorá prepája na dátach založené kreatívne formáty, kvalitný reklamný priestor a lokálnu relevanciu. Spoločnosť pôsobí na viac ako 40 trhoch a zameriava sa na maximalizáciu efektivity digitálnej reklamy.
(ts)