11.8 C
Bratislava
piatok, 25. apríla 2025

Lidl predstavil revolučný koncept NEDOTKNUTÉHO mäsa

Najčítanejšie

Lidl prichádza s inovatívnym konceptom predaja čerstvého mäsa, ktoré od momentu spracovania až po vaše ruky nebolo fyzicky dotknuté žiadnym pracovníkom. Tento prístup zabezpečuje vyššiu hygienu, dlhšiu čerstvosť a bezpečnosť produktov.

Hygiena a kvalita na prvom mieste

Diskontný reťazec sa rozhodol reagovať na rastúce požiadavky zákazníkov na transparentnosť a bezpečnosť potravín. Mäso je balené v špeciálnych hygienických obaloch, ktoré zabezpečujú, že sa produktu nedotkne žiadna ruka – od mäsiarskej výroby až po vašu kuchyňu. Tento systém garantuje menšie riziko kontaminácie baktériami a vyššiu kvalitu produktu.

Spolupráca so slovenskými dodávateľmi

Lidl dlhodobo podporuje slovenských výrobcov a spolupracuje so spoločnosťou Istermeat, ktorá je jeho dodávateľom už šiesty rok. Od začiatku tejto spolupráce predal reťazec viac ako 21-tisíc ton mäsa. Generálny riaditeľ Istermeat, a.s., Zoltán Fitos, vyzdvihol efektivitu baliaceho procesu a jeho prínos pre konkurencieschopnosť na európskom trhu.

„Lidl nás naučil baliť kvalitné mäso, ale hlavne sme vďaka nemu lepšie nastavili našu efektívnosť práce. Aby sme boli konkurencieschopní a ustáli európsky trh, bolo nevyhnutné, aby sme zabezpečili najvyšší štandard za najlepšiu možnú cenu,“ povedal Fitos.

zdroj: newsletter Lidl

Čerstvé mäso dostupné pre každého

Od 10. marca môžu nájsť zákazníci v predajniach Lidl nový rad „nedotknutého“ mäsa, medzi ktoré patria:

– Bravčové káre v celku bez kosti
– Bravčové stehno
– Bravčová krkovička XXL v plátkoch bez kosti
– Mleté mäso na fašírky
– Vysoká roštenka

Ceny niektorých produktov:
– Bravčové stehno, 1 kg – 3,69 €
– Hovädzie stehno, 1 kg – 9,49 €
– Kuracie prsné rezne XXL, 1 kg – 4,99 €

Lidl tak pokračuje v trende ponúkania kvalitných produktov s jasným pôvodom a modernými štandardmi hygieny. Tento nový koncept je príkladom toho, ako sa technológie a inovácie môžu premietnuť do lepších podmienok pre zákazníkov.

zdroj: newsletter Lidl
Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne