26.4 C
Bratislava
štvrtok, 19. júna 2025

Kofola rozširuje pôsobnosť svojej značky Jupík: predstavuje ovocnú desiatu Ovokous

Najčítanejšie

Značka Jupík, tradične spájaná s detskými nápojmi, rozširuje svoje pôsobenie mimo segment pitného režimu. Po tom, čo uspela s ovocnou zmrzlinou, sa tento rok púšťa do zdravých desiat – ovocných kúskov bez pridaného cukru. Tento rok tiež značka prešla redizajnom a svojou novou kampaňou aj ďalšími aktivitami povzbudzuje deti k tvorivosti.

Spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko prináša na český a slovenský trh ďalšiu novinku pod hlavičkou svojej značky Jupík, ktorá rozširuje portfólio o kategóriu zdravých detských desiat. Nový produkt s názvom Jupík Ovokous nadväzuje na dlhodobú stratégiu značky, ktorá stavia na ovocnosti, kvalitnom zložení a hravej komunikácii.

„Našou ambíciou je, aby deti trávili čas s Jupíkom nielen v kontexte pitného režimu, ale aj počas desiaty alebo olovrantu. Produktom Ovokous vstupujeme do nového segmentu a prinášame rodičom aj deťom praktické, zdravé a chutné riešenie na cesty, do školy alebo len tak pre radosť,“ hovorí marketingová manažérka značky Jupík Lenka Tenglerová.

Ovokous je výsledkom spolupráce nápojárskej Kofoly a krnovskej spoločnosti DMHERMES, ktorá vyrába ovocné a proteínové tyčinky Bombus. Obsahuje ovocie a ovocné šťavy a na trh prichádza v dvoch príchutiach – jahoda a mango. Pre deti je ideálny ako rýchla a chutná desiata.

Nie je to prvýkrát, čo sa Kofola so svojím Jupíkom spája s ďalšími partnermi. „Pred dvomi rokmi sme v spolupráci s opavskou spoločnosťou Prima zmrzlina uviedli na trh nanuky s 20 % obsahom ovocnej zložky, a to v troch príchutiach – Pomaranč, Jahoda a Cherry Cola. Vzhľadom k tomu, aký úspech u detí zmrzliny zaznamenali, uvádzame po novom na trh aj multipack zmrzlín pre celú rodinu,” dopĺňa Lenka Tenglerová.

Značka Jupík tento rok prešla aj vizuálnym rebrandingom. Jeho základ tvoria nové postavičky z ovocia a rôznych tvarov, ktoré rozvíjajú detskú fantáziu a kreativitu. S ich podobou sa ľudia stretnú nielen na obale, ale napríklad aj na detských ihriskách alebo v herničkách.

Spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko je jedným z najvýznamnejších výrobcov nealkoholických nápojov s 14 výrobnými závodmi na piatich európskych trhoch. Celkovo zamestnáva viac ako 2500 ľudí.

Do produktového portfólia v Česku a na Slovensku patrí tradičný kolový nápoj s originálnou receptúrou Kofola, pramenitá voda Rajec, minerálne vody Kláštorná Kalcia, Korunní a Ondrášovka, hroznový nápoj Vinea, rad sirupov Jupí, detské nápoje Jupík, energetický nápoj Semtex a ďalšie tradičné československé značky Chito a Top Topic.

Súčasťou nápojového portfólia na československom trhu sú aj remeselné cidery a kombuchy Prager’s a prémiové limonády a toniky Targa Florio zo sicílskych citrusov. V licencii vyrába a distribuuje Royal Crown Colu.

Do skupiny Kofola patrí aj výrobca čerstvých štiav a šalátov UGO, ktorý prevádzkuje Freshbary a Salaterie, ďalej LEROS, tradičný český producent bylinných zmesí a čajov. Súčasťou portfólia LEROSU je aj špičková káva Café Reserva a prémiové cejlónske čaje Dilmah. Pod krídlami tohto voňavého piliera uviedla Kofola na trh aj novú vlastnú značku talianskej kávy Trepallini.

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk. Podporte našu prácu cez PayPal

Ďalšie články

Aktuálne