5.1 C
Bratislava
utorok, 23. apríla 2024

TV MARKÍZA: SuperStar si opäť podmanila divákov!

Najčítanejšie

Najsledovanejším spravodajstvom na trhu boli od piatka až do nedele Televízne noviny. V piatok tradične zabodoval rodinný seriál Búrlivé víno, v sobotu premiérový film Cudzinec.

Nová éra SuperStar si udržala vysoko nadpriemerný divácky záujem aj s druhým castingovým zostrihom, ktorý televízia Markíza odvysielala v nedeľu 17. februára 2013.

Spevácka súťaž dosiahla v strategickej cieľovej skupine 12-54 rating 16,3 %, trhový podiel 36,9 % a stala sa najsledovanejším programom dňa. S nádejnými speváckymi hviezdami strávilo nedeľný večer 754-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

SuperStar pripútala k obrazovkám obzvlášť mladé ženy 12-24, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel až 62,9 %.

SuperStar - foto

Jednotkou na trhu bola Markíza aj v sobotnom prime-time. Atraktívny premiérový film Cudzinec zaznamenal 16. februára 2013 v cieľovej skupine 12-54 rating 11,3 % a trhový podiel 30,3 %. Thriller s Angelinou Jolie a Johnnym Deppom v hlavných úlohách porazil novú cukrársku šou konkurencie a stal sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

V sobotu zabodoval aj popoludňajší kinohit Harry Potter a Kameň mudrcov, ktorý bol výraznou jednotkou na trhu s podielom 30,8 % v 12-54. Darilo sa mu najmä v kategórii mladších divákov 12-24, a to medzi mužmi (shr 47,2 %) i ženami (shr 54,4 %).

Aj v piatok 15. februára 2013 odvysielala najsledovanejší nespravodajský program dňa Markíza. Stal sa ním rodinný seriál Búrlivé víno s ratingom 12,2 % a trhovým podielom 39,6 % v 12-54. K obrazovkám prilákal celkovo 713-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Osudy dvoch rozhádaných vinárskych rodín chytili za srdce najmä ženy 12-34 (shr 52,7 %). Búrlivé víno sa v piatok opäť stalo najúspešnejším pôvodným seriálom na trhu v oboch hlavných cieľových skupinách.

Tradične úspešné dni majú za sebou aj Televízne noviny, od piatka až do nedele boli najsledovanejším spravodajstvom na Slovensku. Najlepšie sa darilo piatkovému vydaniu s ratingom 20,6 % a podielom 46,6 %. Išlo o najsledovanejší program dňa s 966-tisíc divákmi vo veku nad 12 rokov pri obrazovkách.

PR oddelenie TV Markíza

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne