6.4 C
Bratislava
streda, 24. apríla 2024

Jednotka ako jediná slovenská televízia medziročne zvýšila svoj týždenný podiel

Najčítanejšie

zidek_rtvs_banner_na_titulku
Jaro Židek, Nebíčko v papuľke, RTVS

Jednotka opäť ako jediná zo slovenských televíznych staníc, ktoré vysielali aj pred rokom, dokázala zvýšiť medziročne svoj týždenný celodenný priemerný podiel u divákov starších ako 12 rokov. V uplynulom 12. týždni 2013 bol celodenný trhový podiel Jednotky 8,8 % (12. týždeň 2012 – trhový podiel 8,6 %). V prime time dosiahla verejnoprávna Jednotka takmer 20-percentný nárast. Jej podiel na trhu v hlavnom vysielacom čase sa v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka zvýšil z 8,1 % (12. týždeň 2012) na 9,6 % (12. týždeň 2013).

V 12. týždni 2013 (18. – 24. 3. 2013) mali najvyšší podiel sledovanosti  spomedzi všetkých slovenských televízií v čase svojho vysielania v univerzálnej cieľovej skupine 12+ tieto programy Jednotky: Pošta pre teba (487 tis. divákov, share 21,9 %), Taxík (256 tis. divákov, share 16,7 %) a O 5 minút 12 (255 tis. divákov, share 20,1 %).

Výrazne nad aktuálnym priemerom Jednotky s viac ako 15-percentným podielom na trhu skončili minulý týždeň relácie Postav dom, zasaď strom (229 tis., share 16,2 %), Duel (245 tis., share 15,7 %), Nikto nie je dokonalý (337 tis., share 15,5 %) a Nebíčko v papuľke (261 tis., share 15,2 %).

Všetky dáta uvádzame v cieľovej skupine 12+

Zdroj: PMT/TNS SK

Informácie pre portál masmediálne.info poskytol hovorca RTVS Richard Šümeghy, www.rtvs.sk

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne