Vrcholné priečky v rebríčkoch divácky najúspešnejších programov obsadili seriál Búrlivé víno, premiérový film Chceš ma, chcem ťa a hlavná spravodajská relácia Televízne noviny.
Búrlivé víno si aj v piatok 19. apríla 2013 udržalo pozíciu najsledovanejšieho programu dňa v oboch hlavných cieľových skupinách. Pôvodný rodinný seriál televízie Markíza dosiahol v strategickej cieľovej skupine 12-54 rating 11,6 % a trhový podiel 33,3 %.
Vinárska sága prilákala k obrazovkám celkovo 742-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Najväčší úspech zožala v cieľovej skupine mladých žien 15-24 s trhovým podielom 47,4 %.
V sobotu 21. apríla 2013 patril status najsledovanejšieho programu dňa večernej premiére romantickej komédie Chceš ma, chcem ťa. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 9,8 % a trhový podiel 28,7 %.
Atraktívna filmová ponuka Markízy zabodovala najmä medzi vysokoškolsky vzdelanými divákmi 12-54 (share 39,1 %) či ženami 25-34 (share 43,0 %). Jednotkou na trhu bola aj nasledujúca akčná komédia Bad Boys 2, ktorú zas ocenili najmä mladí muži 15-24 (share 43,0 %).
Nová éra SuperStar sa v nedeľu 21. apríla 2013 stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Piaty finálový priamy prenos dosiahol v cieľovej skupine 12-54 rating 10,4 % a trhový podiel 29,9 %. Pozrelo si ho 558-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Nasledujúce SuperStar – Rozhodnutie, v ktorom diváci rozhodli o vyradení finalistu Jaroslava Smejkala, zaznamenalo v cieľovej skupine 12-54 trhový podiel 37,1 %.
Spevácka súťaž má najširšie publikum v cieľovej skupine mladých žien 12-24, v rámci hlavného prenosu dosiahla trhový podiel 49,3 % a pri Rozhodnutí až 74,6 %.
Celkovo najsledovanejším programom dňa boli v nedeľu Televízne noviny s ratingom 11,3 % a trhovým podielom 37,6 % v cieľovej skupine 12-54. Nenechalo si ich ujsť 739-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Divácky najúspešnejšou hlavnou spravodajskou reláciou na trhu boli aj v piatok a v sobotu.
Popoludňajší priamy prenos z Veľkej ceny Bahrajnu v rámci šampionátu Formula 1 pripútal v nedeľu k obrazovkám najmä mladých mužov 15-24, ktorí Markíze zabezpečili trhový podiel 36,7 %.
PR oddelenie TV Markíza