18.4 C
Bratislava
štvrtok, 16. mája 2024

Verejnoprávna RTVS bola cez víkend jednotkou na trhu

Najčítanejšie

MÉDIÁ A MARKETING

Vysielanie verejnoprávnej Jednotky uplynulý víkend lámalo rekordy. Trend dlhodobého zvyšovania sledovanosti vyvrcholil v piatkom prime time, kedy sa RTVS stala lídrom na trhu. 

Bratislava 9. júla 2013 – Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) s veľkým úspechom ukončila prvú sériu zábavnej súťaže Milujem Slovensko, veľký ohlas u divákov tiež zaznamenala premiéra výnimočného koprodukčného projektu, dokudrámy Cyril a Metod – Apoštoli Slovanov.

RTVS Milujeme slovensko
Milujem Slovensko, RTVS

Vysielanie poslednej časti prvej série zábavnej šou Milujem Slovensko v piatok 5. júla 2013 vynieslo Jednotku na prvé miesto sledovanosti na trhu. Tento program sa stal s podielom 22-percent a s vyše 372-tisíc divákmi suverénne najsledovanejším programom v prime time od 20:00 a RTVS predbehla aj konkurenčné televízne stanice. Ako povedal riaditeľ Sekcie programu RTVS Tibor Búza, posledná časť šou Milujem Slovensko dosiahla v piatok divácky rekord a v prime time sa stala absolútnou jednotkou trhu. „Sme presvedčení, že priniesť tento formát na obrazovky Jednotky bolo správne rozhodnutie – diváci si tento program obľúbili  a aj preto budeme v septembri pokračovať druhou sériou.“

RTVS Cyril a Metod
Cyril a Metod – Apoštoli Slovanov, RTVS

V sobotu 6. júla 2013 zas v prime time sledovalo Jednotku takmer 200-tisíc divákov, k televíznym obrazovkám ich prilákala dokudráma Cyril a Metod – Apoštoli Slovanov.

Juraj Kadáš

 

Zdroj: RTVS

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne