12.5 C
Bratislava
sobota, 18. mája 2024

Čo je Click-Through Rate (CTR)?

Najčítanejšie

Click-Through Rate (CTR – miera preklikov) jeden z najdôležitejších ukazovateľov pri online kampaniach. Je to pomer medzi počtom kliknutí na reklamný formát (odkaz) a počtom jeho zobrazení (impresií, doručení reklamného formátu) vyjadrený v percentách.

Ak sa teda reklamný formát zobrazil 10 000-krát a z toho bolo 200 klikov, mali ste 2%-tný Click Rate.

V bežnom ponímaní CTR nezahŕňa len unikátne kliknutia ale všetky kliknutia, to znamená, že ak jeden človek klikne na reklamný formát viackrát, navyšuje tým Click-Through Rate. Naopak CTR nezahŕňa situáciu, ak bol reklamný formát užívateľovi zobrazený, ten naň neklikol, ale neskôr sa dostal na cieľovú stránku iným spôsobom. Tento ukazovateľ je však tiež merateľný, napr. v rámci AdWords. Jeho názov je View-Through Rate.

 Martin Woska

Článok prebratý z blogu reklamnej agentúry TRIAD Advertising

hlavicka Triad advertising Blog

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne