JANDL pripravil pre klienta Ballymore EUROVEA jesennú kampaň v rámci konceptu nákupného raja. Kampaň sa nesie v znamení headlinu „Jesenný raj“.
Koncept vo svojej vizuálnej stránke využíva unikátny architektonický ráz nákupného centra. Skvelá poloha v centre Bratislavy, oddychová zóna na brehu Dunaja a mnohé ďalšie benefity jasne naznačujú, že EUROVEA nie je bežným nákupným komplexom. Spolu so svojou polohou v centre Bratislavy a ďalšími benefitmi tak vytvára komplex, ktorý je nákupným rajom. Tomu zodpovedá aj vizuálne spracovanie.
Vizitka:
Creative director: Bernd Fliesser
Copywriter: Samo Marec
Art director: Lucia Čermáková
Strategy: Rado Ondřejíček
3D, postproduction: Radoslav Žilinský
Account manager: Martin Janík
Agentúra JANDL, marketing a reklama, s.r.o. vznikla v roku 1993. Dnes je agentúrny tím zložený z viac ako 40 odborníkov. Klientov tvoria významné domáce a zahraničné spoločnosti ako COOP Jednota Slovensko, Ballymore EUROVEA, ČEZ a ďalší. V rebríčku najväčších komunikačných spoločností TAAS za rok 2009, 2010, 2011 a 2012 obsadila agentúra JANDL prvé miesto. JANDL je členom KRASu (Klub reklamných agentúr Slovenska) a súčasťou siete nezávislých reklamných agentúr Dialogue International od roku 2005. Prostredníctvom tohto partnerstva dokáže pre svojich klientov zabezpečiť nadnárodné záujmy a aktivity v 25 krajinách Európy a USA.
Marek Wilhalm
Zdroj: JANDL, marketing a reklama, s.r.o.