Spoločnosť BMW Group oznámila, že sa jej tento rok podarilo dosiahnuť najlepšie predajné výsledky za mesiac august . BMW Group sleduje stratégiu dlhodobých partnerstiev pre dlhodobo udržateľnú predajnú a servisnú sieť. Nové BMW radu 4 Coupé, ktoré nadväzuje na tradíciu zavedenú modelom BMW radu 3 Coupé, vstupuje oficiálne 5. októbra 2013 na slovenský trh.
BMW Group je vďaka svojim značkám BMW, MINI a Rolls-Royce vedúcim prémiovým výrobcom automobilov a mootocyklov na svete. BMW Group má ako globálna spoločnosť 28 výrobných a kompletizačných závodov v 13 krajinách, spolu s globálnou predajnou sieťou vo viac ako 140 krajinách.
[youtube]http://youtu.be/Bk3xD5zW4E8[/youtube]
V roku 2012 BMW Group predala približne 1,85 milióna vozidiel a viac ako 117 tisíc motocyklov po celom svete. Zisk pred zdanením predstavoval za finančný rok 2012 sumu 7,82 mld. EUR, pričom príjmy dosiahli 76,85 mld. EUR. K 31. decembru 2012 BMW Group zamestnávala 105 876 zamestnancov.
Úspech BMW Group sa vždy zakladal na myslení ďaleko dopredu a zodpovednom konaní. Spoločnosť preto zriadila ekologické programy a sociálnu udržateľnosť v rámci celého svojho hodnotového reťazca, komplexnú produktovú zodpovednosť a jednoznačný záväzok k ochrane zdrojov ako integrálnu súčasť svojej stratégie.
BMW Group hlási najvyšší celosvetový predaj za august v histórii
Spoločnosť BMW Group oznámila, že sa jej tento rok podarilo dosiahnuť najlepšie predajné výsledky za mesiac august pri celkovom počte 139 648 predaných vozidiel po celom svete, čo je o 14,8 % viac ako za tento mesiac v minulom roku (predch. rok 121 628). Výška globálneho predaja za obdobie od začiatku roka taktiež dosiahla historicky najvyššiu úroveň predstavujúcu 1 246 528 predaných vozidiel, čo je oproti rovnakému obdobiu roka 2012 nárast o 7,7 % (1 157 807).
„Spoločnosť BMW Group dosiahla svoj historicky najvyšší predaj za mesiac august. Prvýkrát v histórii sme za prvých osem mesiacov roka predali viac než jeden milión automobilov značky BMW. Spoločnosť je na najlepšej ceste dosiahnuť nárast celoročného predaja. Predstavili sme nové modely, ako sú BMW radu 4 Coupé a tretia generácia vozidiel BMW X5, ktoré by mali tempo predaja pred koncom roka ešte zvýšiť,“ hovorí Ian Robertson, člen správnej rady BMW AG za predaj a marketing.
BMW Group buduje trvalo udržateľnú predajnú a servisnú sieť na Slovensku
BMW Group sleduje stratégiu dlhodobých partnerstiev pre dlhodobo udržateľnú predajnú a servisnú sieť. BMW Group ponúka na slovenskom trhu špičkové automobily, motocykle a prémiové služby.
K termínu 1. októbra 2013 je v Slovenskej republike 6 autorizovaných predajcov a servisov automobilov značky BMW, 1 autorizovaný MINI predajca so servisom značky MINI, 2 motocykloví predajcovia so servisom a 1 autorizovaný Servis-only zástupca značky BMW v Bratislave.
Po júnovom otvorení predajno-servisného miesta Auto Palace Bratislava sa na koniec októbra 2013 pripravuje otvorenie nového showroomu BMW a MINI pre predajné a servisné služby v Košiciach.
V ďalších mestách Slovenskej republiky pôsobia už tradiční autorizovaní partneri BMW – T.O.B. v Trenčíne, MD-Bavaria v Žiline, Dunauto v Dunajskej Strede, Rija Bavaria v Nitre a spoločnosť Regnum Bavaria v Prešove.
Michael Kordys, generálny manager BMW Group Slovakia uviedol: „Pre značky BMW a MINI pripravujeme novú dimenziu prémiových služieb a modelov spolu s našimi BMW a MINI partnermi“.
Nové BMW radu 4 Coupé – oficiálne uvedenie modelu na slovenský trh dňa 5.októbra 2013
Nové BMW radu 4 Coupé, ktoré nadväzuje na tradíciu zavedenú modelom BMW radu 3 Coupé, vstupuje oficiálne 5. októbra 2013 na slovenský trh. Automobil s novým označením posúva typické vlastnosti svojho predchodcu na úplne novú úroveň a stanovuje tak nové štandardy v segmente prémiových športovo-elegantných vozidiel s karosériou Coupé.
Na začiatku predaja bude nové BMW radu 4 Coupé ponúkané v prevedeniach BMW 428i Coupé, BMW 435i Coupé a BMW 420d Coupé. Zážihové modely sa ponúkajú aj v spojení s inteligentným pohonom všetkých kolies BMW xDrive. Len s minimálnym časovým odstupom bude zahájený predaj BMW 430d Coupé so vznetovým radovým šesťvalcom a vrcholnej dieselovej verzie BMW 435d xDrive Coupé s pohonom všetkých kolies v štandardnej výbave. Na opačnom konci ponuky sa objaví BMW 420i Coupé vo verziách s pohonom zadných alebo všetkých kolies.
Ceny nového BMW radu 4 Coupé začínajú pri modeli BMW 420d Coupé na 39 800€ vrátane DPH. Súčasťou ponuky je okrem bohatej štandardnej výbavy aj servisný balíček BMW Service Inclusive, ktorého súčasťou sú servisné prehliadky na 5 rokov alebo 100 000 km zdarma.
Nový model bude k dispozícií u aktuálnych autorizovaných predajcov BMW – Auto Palace Bratislava, T.O.B. v Trenčíne, MD-Bavaria v Žiline, Dunauto v Dunajskej Strede, Rija Bavaria v Nitre, Regnum Bavaria v Prešove a od konca októbra aj v novootvorenej prevádzke BMW v Košiciach.
BMW radu 4 Coupé predstavuje začiatok novej éry kupé-modelov BMW. Aktuálna štvrtá generácia športového kupé strednej triedy stelesňuje podstatu estetiky aj dynamiky v prémiovom segmente. Jeho formy naznačujú silnú osobnosť, presvedčivú dynamiku a mimoriadne jazdné vlastnosti. BMW radu 4 Coupé sa prezentuje dokonalo vyváženými proporciami a predstavuje zavŕšenie dôslednej vývojovej snahy. Označenie modelového radu číslom „4“ je takisto symbolom novej éry kupé a vyjadruje nielen autentický dizajn, ale ešte výraznejšie technologické odlíšenie sa od BMW radu 3, ktoré sa podarilo dosiahnuť okrem iného množstvom prémiových prvkov, ako sú napríklad doplnkové Full-LED predné svetlá.
Dizajn: dokonalá estetika kombinovaná s individualitou a športovosťou.
Novým radom 4 prináša BMW už štvrtú generáciu športového prémiového kupé strednej triedy. Už BMW Concept radu 4 Coupé, predstavené na autosalóne NAIAS 2013 v Detroite, poskytlo prvý náhľad na evolučné pokračovanie dizajnového jazyka BMW, ktorý sa teraz posunul do štádia sériovo vyrábaného produktu. Spôsob, akým nové BMW radu 4 Coupé kombinuje estetiku s dynamikou a individualitu so športovosťou, nemá v konkurenčnom poli prémiového segmentu adekvátnu obdobu. Nové BMW radu 4 Coupé prichádza nielen ako model, výraznejšie diferencovaný od BMW radu 3, ale aj ako jasný dôkaz najlepšieho možného pokračovania historického odkazu veľkých kupé BMW radu 6 a BMW radu 8.
Milan Stupka
Zdroj: BMW Group Slovakia
Upravil: Marián LUHA, masmediálne.info