2.8 C
Bratislava
piatok, 26. apríla 2024

Rekordní Chlapi neplačú na Markíze pokorili hranicu 600-tisíc divákov!

Najčítanejšie

Najsledovanejším programom dňa sa v utorok stali Televízne noviny s najvyšším počtom divákov od začiatku apríla 2013 (12+). 

Podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú (na fotografii) si získava medzi divákmi televízie Markíza čoraz väčšiu popularitu. V utorok 29. októbra 2013 prekonal všetky doterajšie rekordy sledovanosti.

Včerajšia časť dosiahla v strategickej cieľovej skupine 12-54 absolútne najvyšší rating 9,9 % a nadpriemerný trhový podiel 36,5 %. K obrazovkám pritiahla až 611-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je najvyšší počet od štartu seriálu 26. augusta 2013.

Celkovo najsledovanejším programom utorka v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali Televízne noviny (rating 13,0 % / share 38,9 % v 12-54). Kvalitné spravodajstvo trhového lídra si nenechalo ujsť 882-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, ide o najvyšší počet od začiatku apríla 2013.

Medzi nespravodajskými programami patrilo prvenstvo rodinnému seriálu Búrlivé víno (rating 12,3 % / share 32,6 % v 12-54), ktorý si pozrelo 797-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Výraznou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma (rating 8,2 % / share 29,9 % v 12-54).

Ponuke menších staníc kraľoval romantický seriál Sila (rating 2,9 % / share 9,8 % v 12-54), ktorý si v televízii Doma vychutnalo vyše štvrť milióna divákov (12+).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 38,1 %) aj v prime-time (share 40,1 %).

Zdroj: skupina Markíza

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne