2.8 C
Bratislava
piatok, 26. apríla 2024

Až šesť najsledovanejších programov patrilo v utorok Markíze

Najčítanejšie

Podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú bol opäť úspešnejší, než akýkoľvek prime-time program konkurencie. 

Slovenskému televíznemu trhu vládla aj v utorok 5. novembra 2013 televízia Markíza. V rebríčku najsledovanejších programov dňa obsadila až šesť najvyšších priečok.

Najviac divákov v oboch hlavných cieľových skupinách si pozrelo Televízne noviny, v univerzálnej cieľovej skupine 12+ ich bolo až 910-tisíc, čo je druhý najvyšší počet od apríla 2013. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahli tretí najvyšší rating 14,2 % od mája 2013 a trhový podiel 42,9 %.

Výborne sa darilo aj nasledujúcim reláciám Športové noviny (rating 12,0 % / share 33,8 % v 12-54) a Počasie (rating 10,6 % / share 29,2 % v 12-54).

Najsledovanejším nespravodajským programom utorka sa stal rodinný seriál Búrlivé víno (rating 12,0 % / share 31,0 % v 12-54). Nenechalo si ho ujsť 813-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Výraznou jednotkou na trhu v čase vysielania bola tiež nasledujúca reality šou Farma (rating 9,2 % / share 30,8 % v 12-54).

Úspešnejší než akýkoľvek prime-time program konkurencie bol aj v utorok podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol tretí najvyšší rating 9,5 % a trhový podiel 32,3 %. K obrazovkám pritiahol 604-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je druhý najvyšší počet od štartu seriálu 26. augusta 2013.

V televízii Doma sa tradične najlepšie darilo romantickému seriálu Sila (rating 2,7 % / share 8,4 % v 12-54) a na stanici Dajto dosiahol nadpriemerný výkon kriminálny film Sprisahanci na úteku (rating 2,0 % / share 5,3 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 37,9 %) aj v prime-time (share 42,3 %).

Zdroj: skupina Markíza

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne