Dňom 4. 11. 2013 došlo v TV JOJ k viacerým zmenám organizačnej štruktúry, ktoré sa dotkli aj viacerých úsekov televízie. Výkonnou riaditeľkou pre obchodnú stratégiu JOJ Group sa stala Renáta Macková.
Úsek obchodu bol v rámci organizačných zmien začlenený pod finančný úsek a súčasne bola vytvorená pozícia výkonného riaditeľa pre obchodnú stratégiu JOJ Group, ktorú od spomínaného dátumu zastáva Renáta Macková.
Renáta Macková bola pri zrode obchodného oddelenia televízie Markíza a 12 rokov pôsobila na pozícii obchodného manažéra. Následne päť rokov úspešne riadila vlastnú reklamnú agentúru.
Úseky obchodu a nových médií boli dnešným dňom začlenené pod finančný úsek. Riaditeľom Nových médií bol menovaný Vladimír Mužík. Doterajší šéf úseku Ondrej Jurovčák bude ďalej pracovať na pozícií prevádzkový riaditeľ webových služieb TV JOJ. V rámci finančného úseku bola zároveň vytvorená pozícia výkonného riaditeľa pre obchodnú stratégiu JOJ Group, ktorá bude obsadená v najbližších hodinách.
Zároveň došlo k zlúčeniu úseku výroby a úseku vlastnej tvorby a vývoja formátov. Riaditeľkou novovytvoreného úseku vlastnej tvorby zostáva doterajšia výrobná riaditeľka Slávka Adamíková. Ivan Huljak bude zastávať post šéfdramaturga pre komediálne seriály a sitkomy a ich vývoj.
Dnešným dňom bola z pozície riaditeľky úseku marketingu, PR a analýz odvolaná Ivana Semjanová, vedením úseku bola dočasne poverená súčasná programová manažérka JOJ Group Jana Hegedusová. Pod programový úsek bolo zároveň presunuté oddelenie interaktivity a teletextu.
Zdroj: PR JOJ Group