Časpreženy.sk je oficiálny web týždenníka Nový Čas pre Ženy a ako už z názvu webu vyplýva, je určený prevažne ženským čitateľkám.
Azet.sk tak rozšíril svoje zastúpenie v oblasti online ženských magazínov, nakoľko už prevádzkuje internetovú jednotku – Diva.sk, dvojku – Lesk.sk, portál pre mamičky Najmama.sk a obľúbený web s receptami Dobruchut.sk. Obsah webu Lesk.sk bude odteraz súčasťou webu Časpreženy.sk.
„Časpreženy.sk je miesto, kde prichádzajú ženy vo chvíli, keď chcú, načerpať nové nápady do domácnosti, poradiť sa s inými ženami a vymieňať si postrehy a svoje skúsenosti z rôznych oblastí – či už varenia, bývania, ohľadom detí, zdravia alebo aj vzťahov, módy a krásy,“ približuje nový web produktová manažérka Azet.sk – Renáta Dubcová. „Časpreženy.sk je presne to miesto, kde prichádzajú ženy, aby si našli čas pre seba a vychutnali si príjemné a pohodové čítanie,“ dodáva Dubcová.
Celoslovenská reklamná kampaň, ktorú Azet.sk pri príležitosti spustenia nového ženského webu Časpreženy.sk pripravil, odštartovala v novembri. Kampaň zasiahla veľké množstvo internetových používateľov, nakoľko Azet vyčlenil aj svoje nadštandardné plochy pre podporu tohto projektu. Používatelia Lesk.sk boli počas mesiaca november – ale budú i počas mesiaca december informovaní, že Lesk.sk sa mení na Časpreženy.sk. Pre túto príležitosť vznikla aj špeciálna facebook aplikácia a celá reklamná kampaň je prepojená so súťažou o skvelé ceny.
O Azet.sk
Skupina Azet.sk je jednotkou v dennej a mesačnej návštevnosti slovenského internetu. Denne služby prevádzkovateľa Azet.sk využije v priemere viac ako 873 000 reálnych užívateľov, mesačne takmer 3 042 000 užívateľov. Portály Azet.sk zasahujú 80% užívateľov zo SR.
Zdroj: Azet, AIMmonitor – IAB Slovakia – Október 2013