Hodina deťom v pätnástom roku svojej existencie od základu mení svoju vizuálnu komunikáciu a komunikačnú stratégiu. O tú sa od víťazstva v tendri stará agentúra JANDL.
Nosnou myšlienkou nového konceptu sú veľké sny, ktoré potrebujú malú pomoc – hodinovú mzdu od tých, ktorým na budúcnosti detí záleží. Do televízií bude v priebehu najbližších týždňov postupne uvádzaná séria troch spotov, ktorých hlavnými hrdinami sú práve deti.
Súčasťou konceptu je aj printová kampaň a rozhlasové spoty, pričom hlavní hrdinovia vo všetkých médiách autentickým spôsobom predstavujú svoje veľké sny a vyzývajú k ich podpore.
[youtube height=“HEIGHT“ width=“WIDTH“]https://www.youtube.com/watch?v=xzAzQLmf6IE&feature=youtu.be[/youtube]
“Našim primárnym cieľom bolo komunikáciu ozvláštniť, ale zároveň zachovať jej emočnú silu. A to je jeden z dôvodov, prečo sa hlavnými hrdinami zbierky stali deti a je i logické, že v celej kampani zohrávajú kľúčovú úlohu. Zároveň sme radi, že konečný výsledok je veľmi kvalitný nielen po ideovej, ale aj po produkčnej stránke,” zhrnul Bernd Fliesser, Chief Creative Officer agentúry JANDL.
[youtube height=“HEIGHT“ width=“WIDTH“]https://www.youtube.com/watch?v=hE9FzisKfKw&feature=youtu.be[/youtube]
“Ako každý rok, i tento raz sa verejnosti budeme v predvianočnom čase pripomínať s dôležitou myšlienkou a posolstvom Hodiny deťom – témou filantropie a prosbou o pomoc pri podpore jedinečných projektov pre deti a mladých ľudí na Slovensku. Vážime si dlhoročnú podporu mnohých známych osobností slovenského umeleckého a kultúrneho sveta, ktoré v uplynulých ročníkoch nezištne venovali svoje „tváre a hlasy“ Hodine deťom a pomohli nám tak osloviť verejnosť s prosbou o podporu dobrej myšlienky. Ich podporu i v tomto ročníku s veľkou vďakou vítame v rámci našich verejných eventov a obzvlášť v rámci TV šou, no v samotnej komunikačnej kampani sa tento rok „hlavnými hviezdami“ stávajú priamo deti, ktoré reprezentujú tie tisíce detí a mladých ľudí, ktorým Hodina deťom dosiaľ pomohla a chce pomáhať i naďalej prežiť detstvo v harmonickom a inšpirujúcom prostredí a najmä so šancou rozvíjať svoj potenciál a v budúcnosti úspešne kráčať za svojimi snami,” uviedla Martina Slušná, PR manažérka Nadácie pre deti Slovenska.
[youtube height=“HEIGHT“ width=“WIDTH“]https://www.youtube.com/watch?v=EdlIVB-dckU&feature=youtu.be[/youtube]
Televízne a rozhlasové spoty vznikli v spolupráci s PROTOS Production, fotoprodukciu zabezpečil Matúš Bence.
Vizitka tvorcov kampane:
Chief Creative Officer: Bernd Fliesser
Creative Director: Alex Strimbeanu
Art Director: Razvan Mitoiu
Copywriter: Samo Marec, Andrei Gurau
Strategy: Martin Mlynárik, Ivana Váleková, Rado Ondřejíček, Marek Rajcsányi, Monika štefúnová
Account Manager: Rastislav Kuttner, Andrea Bibeňová
Fotoproduction: MatusBence
Production: Protos Productions
Réžia: Juraj Lehotský
Kamera: Juraj Chlpík
Strih: Matej Beneš
Hudba: Michal Novinski
Postprodukcia: Ekran, SuroSound
Kamerová technika: Reproduction
Osvetlovacia technika: Shining
Letecké zábery: SkyEye
Casting: Charlie Brown, Absolute People, Cinejessy
Kľúčové vizuály:
Rádio spoty:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VbXOxzZvuqs&feature=share&list=PLosynOY5xxTvoo7u7ToyfnOZSMRfdhpOr[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=M7-pwI4tLHw&feature=share&list=PLosynOY5xxTvoo7u7ToyfnOZSMRfdhpOr[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pNdEvpohkGo&feature=share&list=PLosynOY5xxTvoo7u7ToyfnOZSMRfdhpOr[/youtube]
Agentúra JANDL, marketing a reklama, s.r.o. vznikla v roku 1993. Dnes je agentúrny tím zložený z viac ako 40 odborníkov. klientov tvoria významné domáce a zahraničné spoločnosti ako COOP Jednota Slovensko, Ballymore EUROVEA, ČEZ a ďalší. V rebríčku najväčších komunikačných spoločností TAAS za rok 2009, 2010 a 2011 obsadila agentúra JANDL prvé miesto. JANDL je členom KRASu (Klub reklamných agentúr Slovenska) a súčasťou siete nezávislých reklamných agentúr Dialogue International od roku 2005. Prostredníctvom tohto partnerstva dokáže pre svojich klientov zabezpečiť nadnárodné záujmy a aktivity v 25 krajinách Európy a USA.
Agentúra JANDL Ďakuje za pomoc: Letisku Bratislava, Opera Jet, Falck, STARZ a Základnej škole na Českej ulici.
(1. publikované 16.11.2013)