11.6 C
Bratislava
štvrtok, 18. apríla 2024

Tři oříšky pro Popelku na Markíze doposiaľ najsledovanejším filmom roku 2013

Najčítanejšie

Diváci televízie Markíza počas Vianoc ocenili nielen klasické rozprávky ako Tři oříšky pro Popelku, Perinbaba či Princezna se zlatou hvězdou, ale aj premiéry kinohitov Snehulienka a Červená Čiapočka. 

Aj tento rok sa potvrdilo, že diváci si bez nej Vianoce jednoducho nevedia predstaviť. Legendárna rozprávka Tři oříšky pro Popelku sa na obrazovkách televízie Markíza stala suverénne najsledovanejším programom uplynulých sviatkov a zaradila sa k divácky najúspešnejším programom za celý rok 2013.

Tři_oříšky_pro_Popelku_-_foto TV MarkizaTři oříšky pro Popelku (na fotografii) dosiahli na Štedrý deň, v utorok 24. decembra 2013, v strategickej cieľovej skupine 12-54 rating 18,5 % a trhový podiel 39,6 %. Rozprávka sa stala doposiaľ najsledovanejším programom roku 2013 s výnimkou zápasov slovenskej reprezentácie na MS v hokeji. Celkovo si Tři oříšky pro Popelku presne 40 rokov od vzniku nenechalo ujsť 888-tisíc divákov starších ako 12 rokov a stali sa tak v univerzálnej cieľovej skupine zatiaľ najsledovanejším filmom roku 2013.

Druhým najsledovanejším programom Štedrého dňa sa stala ďalšia tradičná vianočná rozprávka Perinbaba (rating 10,8 % / share 30,3 % v 12-54).

Prvý sviatok vianočný, streda 25. decembra 2013, sa niesol v znamení premiér moderných spracovaní dvoch klasických rozprávok. Snehulienka (rating 14,2 % / share 31,9 % v 12-54) v hlavnej úlohe s Juliou Roberts sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa, uspela aj nasledujúca Červená Čiapočka (rating 9,3 % / share 31,0 % v 12-54).

Celkovo najsledovanejším program dňa boli Televízne noviny (rating 15,2 % / share 39,0 % v 12-54), ktoré si pozrelo takmer 900-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Vynikajúco sa darilo tiež popoludňajšej slovenskej klasike Pacho, hybský zbojník (rating 10,2 % / share 36,1 % v 12-54).

Aj v Druhý sviatok vianočný, vo štvrtok 26. decembra 2013, si najviac divákov pozrelo Televízne noviny (rating 14,6 % / share 39,4 % v 12-54). Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa stala podvečerná rozprávka Princezna se zlatou hvězdou (rating 10,6 % / share 31,6 % v 12-54).

Ponuke menších staníc kraľovala televízia Doma s romantickou komédiou Pestúnka pod stromček. S ratingom 5,1 % v cieľovej skupine 12-54 išlo o doposiaľ najsledovanejší film na Doma za celý uplynulý rok a s výnimkou finále druhej série pôvodného seriálu Druhý dych aj o divácky najúspešnejší tohtoročný program. Trhový podiel dosiahol vysoko nadpriemernú hodnotu 12,2 %.

Pestúnka pod stromček bola zatiaľ najsledovanejším tohtoročným filmom televízie Doma aj v univerzálnej cieľovej skupine 12+, v rámci ktorej si ju nenechalo ujsť takmer 300-tisíc divákov.

Zdroj: PR oddelenie skupiny Markíza

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne