1.8 C
Bratislava
piatok, 19. apríla 2024

Najviac divákov si v utorok pozrelo Markízu a jej Televízne a Športové noviny

Najčítanejšie

Televízne noviny zaznamenali v univerzálnej cieľovej skupine 12+ druhú najvyššiu sledovanosť od začiatku roku 2014, Športové noviny si pripísali na konto absolútny rekord.

Na slovenskom televíznom trhu aj v utorok 4. februára 2014 suverénne dominovala Markíza. V rebríčku najsledovanejších programov dňa obsadila päť najvyšších priečok.

Divácky najúspešnejším programom sa stali Televízne noviny s ratingom 13,2 % a trhovým podielom 40,3 % v strategickej cieľovej skupine 12-54. Nenechalo si ich ujsť 910-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je druhý najlepší výsledok od začiatku roku 2014.

Vynikajúco sa darilo aj nasledujúcej relácii Športové noviny, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala tretí najvyšší tohtoročný rating 12,5 % a druhý najlepší trhový podiel 35,8 %. K obrazovkám pritiahla 736-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je doposiaľ za tento rok absolútne rekordný počet.

Najsledovanejším nespravodajským programom na trhu bol v utorok rodinný seriál Búrlivé víno (rating 12,1 % / share 32,2 % v 12-54), ktorý si vychutnalo 807-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca séria príbehov Rodinné prípady, epizóda s názvom Najlepší priatelia oslovila v rámci cieľovej skupiny 12-54 najmä divákov v Žilinskom (share 31,3 %) a Prešovskom (share 33,5 %) kraji.

Sledovanejší než akékoľvek programy konkurenčných staníc bol okrem hlavného spravodajstva a Búrlivého vína aj podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 8,6 % / share 31,6 % v 12-54). Pozrelo si ho 560-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Na Doma v utorok výrazne zabodovali romantické seriály Sila (rating 2,4 % / share 7,8 % v 12-54) a Perla Orientu (rating 1,9 % / share 10,0 % v 12-54), v ponuke Dajto bol najúspešnejší kinohit Charlieho anjeli (rating 1,6 % / share 4,5 % v 12-54). 

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 výraznýmtrhovým lídrom celodenne (share 35,5 %) aj v prime-time (share 38,2 %).

Zdroj:  skupina Markíza

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne